Toppers, vond eigenlijk alles wel toppie maar hier een paar revieuws:
Las Fallas
Kneitershard, voelde de klappen tegen mn gezicht komen. Flink grote titaniumboeketten met zeer felle mines eronder in combinatie met een lekker tempo.
Heb natuurlijk al ontzettend veel knalcakes mogen schieten, maar vond deze weer "ouderwets" goed en ik denk voor een Nederlandse knalcake echt een toppertje ! Niks meer aan doen !
Rooster
Dit is echt een beuker. Perfect uitgevoerd voor 25mm, wat opviel waren de prachtige ronde boeketten, de flinke spreiding, maar vooral de superharde burst. Aanrader als je van hard houdt.
Rabbit
Vond deze ook zeer tof, iets sierlijker dan de Rooster maar ook weer perfect ronde boeketten met goede spreiding en lekkere burstknallen.
Display Turbo Box
Lang naar uitgekeken maar met afhalen bleek dat deze nog niet gelost was. Speciaal weer voor terug gereden en er werd in de auto nog gezegd, nou is dat alles? Wat een klein ding joh !
Tsja ik denk lul mar, jij weet nog niet dat dit een mitrailleurbak is en tevens het begin van mn finale wordt
Subliem wat er uit dit kleine bakkie wordt gepompt, de 45 eurootjes was het helemaal waard.
De overgang van deze naar de Cairo's was echt bruut om te zien.
Cairo Crackling
Het is lang geleden dat ik zo'n vette cake heb gehad, wat waren deze fenomenaal goed zeg. Grond die trilt, borst en gezicht massage, supervolle boeketten die in razend tempo worden afgevuurd met hele lekkere dieptonige knallen. Als je hier recht onder staat, weet je niet wat je meemaakt. Ook onder het jasje zagen deze cakes er heel netjes uit. Leuk product, niks meer aan doen !