Lekker stookuhh
VWC lid
Toppers
The final exodus 2000. 130s 2kg blokkie van riezebos vorig jaar voor 4 tientjes. Super burst en dat voor die prijs....jumbo onee riezebos
Maar goed
Limited edition 1 van evo uitloop... hele mooie boeketten. Spinners
Funkeweide rotblinker bleef lang hangen ondanks de wind en bijna tot de grond
Argento hysteria en primavera netzo
GOLDEN BONFIRE FANSHAPE man wat baal ik dat deze uit het assortiment is. Dikke goude waaier met 2 rijen salutes op het einde...eligant night 2.0
Funke salute raketen knalde erop los.
Krackling kiev van lesli bij langenberg 2 maal hevige crackling mine en 2 maal cracling in de lucht prachig mooi tempo.
Evo profire cakes had er nog een paar ook zou jammer uitloop.
Niet te vergeten gardenparty 3 harde burst en dikke effecten tijdens een windstiller periode gedaan dus was redelijk te doen.
Flop is de super splitter van redwire
Kreeg deze als vervanger voor de pure gold 0.9k 30mm goudbak bij langenberg.
Achteraf mijn schuld natuurlijk maar ik dacht crossetes te verwachten toen ik daar was. Kwam alleen wat mines en tails gepruttel uit voor 75eu. Maar goed zoals ik al zei had voor andere moet vragen.
Oja als topper nog de cone of crackling
3 teglijk met afstand er tussen 3-4 meter hoog hard joh pohhh
The final exodus 2000. 130s 2kg blokkie van riezebos vorig jaar voor 4 tientjes. Super burst en dat voor die prijs....jumbo onee riezebos

Maar goed
Limited edition 1 van evo uitloop... hele mooie boeketten. Spinners
Funkeweide rotblinker bleef lang hangen ondanks de wind en bijna tot de grond
Argento hysteria en primavera netzo
GOLDEN BONFIRE FANSHAPE man wat baal ik dat deze uit het assortiment is. Dikke goude waaier met 2 rijen salutes op het einde...eligant night 2.0
Funke salute raketen knalde erop los.
Krackling kiev van lesli bij langenberg 2 maal hevige crackling mine en 2 maal cracling in de lucht prachig mooi tempo.
Evo profire cakes had er nog een paar ook zou jammer uitloop.
Niet te vergeten gardenparty 3 harde burst en dikke effecten tijdens een windstiller periode gedaan dus was redelijk te doen.
Flop is de super splitter van redwire
Kreeg deze als vervanger voor de pure gold 0.9k 30mm goudbak bij langenberg.
Achteraf mijn schuld natuurlijk maar ik dacht crossetes te verwachten toen ik daar was. Kwam alleen wat mines en tails gepruttel uit voor 75eu. Maar goed zoals ik al zei had voor andere moet vragen.
Oja als topper nog de cone of crackling
3 teglijk met afstand er tussen 3-4 meter hoog hard joh pohhh