Plintje
VWC lid
Veel toppers gehad en gelukkig nagenoeg geen floppers.
De toppers:
- Monster Ride (weer twee keer geschoten, blijft gewoon top wat er uit zo'n klein cakeje komt)
- WCKD Heroes (prachtige set met genoeg variatie)
- 1.2" Ultimate Chry (enorme boeketten en doffe dreunen)
- Supercell (effecten tot op de grond, was echt smullen)
- Mega Willow
- Branco
- Serenity
- Code Red (2019 batch)
- Berlin (heerlijk die dubbele finale)
- Something Different (vonden de omstanders ook prachtig)
- Crackling Crystal (wat een beest van een fontein)
- LOUD collection (alles was gewoon dikke prima voor het geld)
Daarna kwam er een hele grote middenmoot met producten die presteerden zoals ik verwachtte.
De floppers:
- Decibel (batch 2022, de spinners waren bijna verdwenen en ook de boeketgrootte viel echt tegen)
- Dream Chaser (op zich prima, maar de derde cake vond ik wel heel mager. Was het gewoon net niet)
- Cruelty (niet echt een flopper. Dacht in eerste instantie dat hij uit elkaar klapte. Het laatste salvo vloog dwars door de straten alle kanten op. Later kwam ik tot de conclusie dat het een na laatste salvo al opvallend breed schoot. Waarschijnlijk stond hij daar al te wankelen ondanks dat hij vast stond tussen twee klinkers. Kan altijd een keer gebeuren maar was wel echt balen)
De toppers:
- Monster Ride (weer twee keer geschoten, blijft gewoon top wat er uit zo'n klein cakeje komt)
- WCKD Heroes (prachtige set met genoeg variatie)
- 1.2" Ultimate Chry (enorme boeketten en doffe dreunen)
- Supercell (effecten tot op de grond, was echt smullen)
- Mega Willow
- Branco
- Serenity
- Code Red (2019 batch)
- Berlin (heerlijk die dubbele finale)
- Something Different (vonden de omstanders ook prachtig)
- Crackling Crystal (wat een beest van een fontein)
- LOUD collection (alles was gewoon dikke prima voor het geld)
Daarna kwam er een hele grote middenmoot met producten die presteerden zoals ik verwachtte.
De floppers:
- Decibel (batch 2022, de spinners waren bijna verdwenen en ook de boeketgrootte viel echt tegen)
- Dream Chaser (op zich prima, maar de derde cake vond ik wel heel mager. Was het gewoon net niet)
- Cruelty (niet echt een flopper. Dacht in eerste instantie dat hij uit elkaar klapte. Het laatste salvo vloog dwars door de straten alle kanten op. Later kwam ik tot de conclusie dat het een na laatste salvo al opvallend breed schoot. Waarschijnlijk stond hij daar al te wankelen ondanks dat hij vast stond tussen twee klinkers. Kan altijd een keer gebeuren maar was wel echt balen)