Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Sonic shell flopper ja? Zag er best goed uit op video eigenlijk
Welke bedoel je precies?
TOPPERS
Explode 16 shots whistle to ti-salute van Tristar
=> 10 tegelijk is een perfecte finale
Black Thunder van Tristar
=> heerlijke klappen, begonnen met 1, toen, 2 tegelijk, daarna 4 en daarna 8
Wicked Whistle van Volt
=> voor mij de perfecte fluitcake met als bonus de color tops, eerst 1, toen nog 1 en toen 4 tegelijk was heerlijk fel gekrijs
Rat van China Red
=> mooie spinners (zelfs in de wind) en mooie kleurtjes
Red blinking mine to silver spinner van Broekhoff
=> Goede, volle spinners en de mines doen het ook erg goed (prima voor in een show)
Crossette Switch van Broekhoff
=> Erg mooie kleuren en in de wind waren de crossettes nog steeds van erg goede kwaliteit (in tegenstelling tot bijvoorbeeld splitting stars, die compleet verwaaide)
Double Deck Red van Xplode
=> Ieder jaar vaste prik en met een goede reden. De crackling mine is heerlijk en de boeketten (rood met crackling) gaat mij nooit vervelen
Crazy Whistling Comets van Jorge
=> Deze heb ik ook ieder jaar in de collectie. Dit jaar in tweevoud en die 600 fluiters maken me toch een kabaal
glitter willow 2 colorz van Volt
=> Deze voor het eerst en was erg enthousiast over de kleuren, glitters en het tempo
Berlin van Vulcan
=> Tja, die laatste twee cakes... enige minpuntje is dat ik als cake 2 de lucht in gaat echt aan het wachten ben op de twee laatste cakes
Ultimate Prof box / Techno-V
=> Value for money. Voor 70,- een prima box
Gunners van Lesli
=> 6x2 Gunners resulteerde in 2 a 3 minuten onophoudelijk gekrijs. Rauwe fluit is een must have en de blinkers hoog in de lucht waren ook vannacht weer nice
Cairo Crackling van Magnum
=> Iedereen die deze heeft afgestoken weet waarom dit een topper is
Scala S25b van Funke
=> voor 7,50 erg goede cake, voor mij DE budget cake van 2022/2023!
Bushwackers van Eurostar
=> Erg goede cake: colors, gold, tempo en dat voor maar 49,- in mijn geval
SEMI TOPPERS
Break Out (Wolff)
The Scream (Wolff)
Wicked Warlord (Broekhoff)
Head Hunter (Broekhoff)
Volta multicolor (Argento)
Space Project (Redwire)
TEGENVALLERS
Crackling Thunder storm van Eurostar
=> leuk qua tempo (2 tegelijk), maar de knallen waren echt scheetjes
Sydney Sunrise van Broekhoff
=> misschien door de wind een beetje gedegradeert, maar ik vond deze eentonig en slecht uit de verf komen, zeker voor de prijs (en bijvoorbeeld in vergelijking met Cairo Crackling)
Splitting Stars van GBV Weco
=> Goede cake, zag ik eerder op een demo, maar kwam met deze wind erg slecht uit de verf