Toppers & Floppers 2022 -2023

Veel toppers gehad en gelukkig nagenoeg geen floppers.

De toppers:
- Monster Ride (weer twee keer geschoten, blijft gewoon top wat er uit zo'n klein cakeje komt)
- WCKD Heroes (prachtige set met genoeg variatie)
- 1.2" Ultimate Chry (enorme boeketten en doffe dreunen)
- Supercell (effecten tot op de grond, was echt smullen)
- Mega Willow
- Branco
- Serenity
- Code Red (2019 batch)
- Berlin (heerlijk die dubbele finale)
- Something Different (vonden de omstanders ook prachtig)
- Crackling Crystal (wat een beest van een fontein)
- LOUD collection (alles was gewoon dikke prima voor het geld)

Daarna kwam er een hele grote middenmoot met producten die presteerden zoals ik verwachtte.

De floppers:
- Decibel (batch 2022, de spinners waren bijna verdwenen en ook de boeketgrootte viel echt tegen)
- Dream Chaser (op zich prima, maar de derde cake vond ik wel heel mager. Was het gewoon net niet)
- Cruelty (niet echt een flopper. Dacht in eerste instantie dat hij uit elkaar klapte. Het laatste salvo vloog dwars door de straten alle kanten op. Later kwam ik tot de conclusie dat het een na laatste salvo al opvallend breed schoot. Waarschijnlijk stond hij daar al te wankelen ondanks dat hij vast stond tussen twee klinkers. Kan altijd een keer gebeuren maar was wel echt balen)

Nuttige info allemaal, thanks! De Escape Room is echt een hele nette cake.

Misschien dat de Mega Willows een beetje tegenviel door hoe je deze hebt geplaatst. Volgens mij is je straat breed genoeg om waaiers een kwart slag te draaien en een beetje afstand te nemen, zodat je ze kunt bekijken zoals de bedoeling is. Als je er recht onder staat of in de lengterichting, dan heeft een waaier eigenlijk geen toegevoegde waarde. Althans, dat is mijn ervaring.

Denk dat het een combinatie is van meerdere dingen idd.
Filmpje wat erbij zat heeft mijn buurman gemaakt, op 1 lijn ziet het er helemaal niet uit.
Het onderstaande korte filmpje, was hoe ik mijn zicht erop had. Ziet er beter uit, maar alsnog tegen vallen. Had een flinke windkracht 5-6, zal ongetwijfeld ermee te maken hebben gehad.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit dus. Het is een waaier als deze gedraaid staat is deze gewoon niet zoals die hoort en zal elke waaier er niet uit zien. Heb deze zelf jaren geleden gehad en is echt een brute bak maar dan wel neergezet zoals het hoort
Poeh, hoe die hier eruit ziet is gewoon totaal anders dan ik hem ervaren heb.
Misschien dit jaar tegen de juiste prijs, een nieuwe kans geven..

Top cakes!
Alleen wel jammer dat er op een aantal pangu cakes de reserve lont als hoofdlont was genummerd, waardoor die meteen begon bij de finale :bonk:

Toppers;
- Monster Ride (voor het eerst gehad wat een bakkie)
- Encore Katan (wat een boeketten voor zo'n bakkie)
- Neon Ghost ( mooie grote boeketten)
- Stormbird
- alle dieren cakes
- alle Katan loud
- Stars over paris, barcelona
- Decibel

Floppers:
- cruel Traction (ondanks de hoge verwachtingen viel die vaak uit en was die erg traag)
- the sixpack (maat van mij had die gehad voor het werken, maar zoals veel producten van Cafferata is t troep)
- Sparks
- Cruelty
- Funke Chrys-rain variations

Ik was eerlijk gezegd wel verrast door de sparks voor de prijs van €7.50 p.s. stelde deze mij juist niet teleur.

deze leek wel proff :shocked:

Ook hier helaas last gehad van de sticker plak chinezen die de hoofdlont en reserve lont hadden genummerd als 1 (ipv 1 & 2)

bij wat losse pangu cakes was dat ook al het geval, maar in dit geval mag het de pret niet drukken :D

de burst was echt snoeihard! heerlijk tempo, en grote effecten die lang blijven hangen. :handsup:
(let op: op de video begint die bij de finale)

deze staat dit jaar weer heel hoog op de lijst hier

Back
Bovenaan