Toppers & Floppers 2022 -2023

Een maatje kwam ineens met deze box aanzetten in de straat :bonk:
(klein pluspuntje: de vertraging in de cakes loop dit keer prima! normaal is katan nog al van de koffiepauzes tussen de cakes door)

De enige flopper van de avond.

:no: wat is dat slecht zeg! Ik mag hopen dat hij die ergens gratis bij kreeg...

Toppers:
Geisterblitz 2019
Final City Trip
Massive
Cracker Fontanen
Cucko Cuckoo
Orc

Flopper:
Red Thunder

Laatst bewerkt:
Toppers
- Helsinki Skyscrapers, weinig van verwacht maar door het tempo grote indruk gemaakt vroeg op de avond.
- Hardstyle Box, enorme effecten. Had ook weinig tot geen last van de wind.
- 3x Heaven, los geschoten en stuk voor stuk prachtige cakes.
Wicked Whistle, altijd goed.
- Komodo Dragon, het geluid van de fontein alsof er een straalmotor draait, en dan die klap de lucht in. Wow!
- Espada Palms, klein bakje, grootse effecten. Smaakvolle kleuren en een favoriet bij de aanwezigen.

Floppers
- Vivaldi, erg mooi, maar veel te duur. Niet de grootste effecten.
- Noi-Z, misschien had ik hier zelf meer of teveel van verwacht. Crackling boeketten vielen me tegen qua formaat.
- Vrijwel alle nieuwe thunderkings in de collectie. Had er geen lol meer aan en veel erg generieke producten.

Kwa klein vuurwerk de mi hai flai, denk van china red of wolff.

Gister even getest, hele leuke dingetjes!

Toppers:
- Transbomber, good old TB, ieder jaar weer op mijn lijst
- Magic in the Air, heerlijke krachtige box, hield zelfs met windkracht 5-6 goed stand
- WTF! Intense, het geluid pff :handsup:
- Espada Palms display box, lang getwijfeld, maar na dit jaar sla ik me eigen voor me kop, geweldige palmen, prima burst
- The Escape Room, wat een heerlijke crossette bak is dit, hield ondanks de wind ook prima stand

- Supercell, goede burst, grote effecten
- MJB cake, geweldige bak, afwisseling qua shapes genieten.
- Der Blitz, in verschillende labels al gehad waaronder de future hulk maar prima effecten en een goede burst
- Colossal, jaarlijks van de partij, prima cake
- Dragon Fire, voor het eerst maar wauw!
- Dog, Rat. Goede burst, grote boeketten.

Flopper:

- Mega Willow, wellicht dat het door de wind kwam maar had echt geen wauw gevoel, vond het tegenvallen. Weinig tempo, vond de effecten mager. meer van verwacht
Filmpje is niet heel duidelijk, is genomen door de buurman aan het einde vd straat.

Laatst bewerkt:
Ik vond dus de Luypears cakes uit NL zwaar tegen vallen. Boeketten zeer klein, in belgie stukken beter! Niet voor herhaling vatbaar helaas.

Toppers:

Cairo crackling!!! wat een ding was dat!

Flopper:
Palmwave assortiment omdat er 12 keer zelfde cake in zat.

Toppers
Rat, Rooster, Dog en Pig - China Red
1.2" Ultimate Chry - Crown
Event Box 4 seasons - Rubro (gouden oude)

Floppers
Mythology Diplay Box - Magnum

Kwaliteit van de blinkers en het goud was echt top!
lekkere burst erbij, tijdsduur van deze was ook dikke prima.

blij dat ik er 5 heb kunnen scoren voor 19euro per stuk.
heb er speciaal 1 over gehouden, vind het label ook erg mooi.

jammer dat zoiets niet meer op de markt is, toch wel een groot gemis dat die oude pangu producten er vrijwel niet meer zijn..

Toppers:
- Transbomber, good old TB, ieder jaar weer op mijn lijst
- Magic in the Air, heerlijke krachtige box, hield zelfs met windkracht 5-6 goed stand
- WTF! Intense, het geluid pff :handsup:
- Espada Palms display box, lang getwijfeld, maar na dit jaar sla ik me eigen voor me kop, geweldige palmen, prima burst
- The Escape Room, wat een heerlijke crossette bak is dit, hield ondanks de wind ook prima stand

- Supercell, goede burst, grote effecten
- MJB cake, geweldige bak, afwisseling qua shapes genieten.
- Der Blitz, in verschillende labels al gehad waaronder de future hulk maar prima effecten en een goede burst
- Colossal, jaarlijks van de partij, prima cake
- Dragon Fire, voor het eerst maar wauw!
- Dog, Rat. Goede burst, grote boeketten.

Flopper:

- Mega Willow, wellicht dat het door de wind kwam maar had echt geen wauw gevoel, vond het tegenvallen. Weinig tempo, vond de effecten mager. meer van verwacht
Filmpje is niet heel duidelijk, is genomen door de buurman aan het einde vd straat.

Nuttige info allemaal, thanks! De Escape Room is echt een hele nette cake.

Misschien dat de Mega Willows een beetje tegenviel door hoe je deze hebt geplaatst. Volgens mij is je straat breed genoeg om waaiers een kwart slag te draaien en een beetje afstand te nemen, zodat je ze kunt bekijken zoals de bedoeling is. Als je er recht onder staat of in de lengterichting, dan heeft een waaier eigenlijk geen toegevoegde waarde. Althans, dat is mijn ervaring.

Toppers;
- Monster Ride (voor het eerst gehad wat een bakkie)
- Encore Katan (wat een boeketten voor zo'n bakkie)
- Neon Ghost ( mooie grote boeketten)
- Stormbird
- alle dieren cakes
- alle Katan loud
- Stars over paris, barcelona
- Decibel

Floppers:
- cruel Traction (ondanks de hoge verwachtingen viel die vaak uit en was die erg traag)
- the sixpack (maat van mij had die gehad voor het werken, maar zoals veel producten van Cafferata is t troep)
- Sparks
- Cruelty
- Funke Chrys-rain variations

Nuttige info allemaal, thanks! De Escape Room is echt een hele nette cake.

Misschien dat de Mega Willows een beetje tegenviel door hoe je deze hebt geplaatst. Volgens mij is je straat breed genoeg om waaiers een kwart slag te draaien en een beetje afstand te nemen, zodat je ze kunt bekijken zoals de bedoeling is. Als je er recht onder staat of in de lengterichting, dan heeft een waaier eigenlijk geen toegevoegde waarde. Althans, dat is mijn ervaring.

Dit dus. Het is een waaier als deze gedraaid staat is deze gewoon niet zoals die hoort en zal elke waaier er niet uit zien. Heb deze zelf jaren geleden gehad en is echt een brute bak maar dan wel neergezet zoals het hoort

Toppers;
- Monster Ride (voor het eerst gehad wat een bakkie)
- Encore Katan (wat een boeketten voor zo'n bakkie)
- Neon Ghost ( mooie grote boeketten)
- Stormbird
- alle dieren cakes
- alle Katan loud
- Stars over paris, barcelona
- Decibel

Floppers:
- cruel Traction (ondanks de hoge verwachtingen viel die vaak uit en was die erg traag)
- the sixpack (maat van mij had die gehad voor het werken, maar zoals veel producten van Cafferata is t troep)
- Sparks
- Cruelty
- Funke Chrys-rain variations
Cruelty slecht joh? Oei, dat is een andere ervaring als dat ik heb, goede burst, mooie effecten.

Back
Bovenaan