Top2000!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is het toch een heerlijke opbouwende sfeer/spanning die Top2000 met het aftellen van die nummers.

Aan de ene kant jammer dat dat gevoel straks weer weg is, maar aan de andere kant... we mogen bijna weer:cool:!

Vandaag is de muziek echt fantastisch !
Gisteravond 2 uur in het café geweest en dat was ook een toffe en gezellige beleving. Smaakt zeker naar meer. Lekker rondom Morad dansen op de Whitch Doctor :handsup:

cafe.jpg

Vet hoor, Heho!

Vandaag echt een dag met goede muziek, staat hier vandaag non stop op, ook in de auto. En wat gaan we hard zeg!!

Mmmm.... dilemma...
Zie net dat echoes komt over een klein uurtje...

Misschien nog een portje en meepakken dan maar :angel:

Pff net weer compleet uit m'n dak bij One, een van beste nummers ooit. Helaas Master Of Puppets gemist dit jaar, maar nu Pink Floyd....slecht voor de stooktijd deze top 2000 uurtjes, komt veel moois langs

Ja, gek is dat hé, het hele jaar leef je toe naar die radio momenten. Skyradio Christmas, de Top2000. En nu zet je de radio gewoon weer op je standaard zender - bij mij Radio Joe. Wat een gemis zeg.

Heel jammer dat dit weer afgelopen is. Gelukkig is het altijd wel terug te kijken en luisteren. Dat ga ik voorlopig nog wel vaak doen ;)

Hier ook een soort van zwart gat …
Man wat heb ik genoten van de top2000. Lijkt wel of ik het elk jaar leuker begin te vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan