Top2000!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heerlijk zo die sfeerbeelden uit het café! En lekker aftellen naar het einde vh jaar!

Nr 1178 alweer

Staat hier echt non stop op. Heerlijk weer. Ook ontzettend genoten van de opening van Bart. Een andere insteek, maar heel gaaf gedaan met die drummers en het koor op het einde.

En wat gaat de tijd ook weer snel zeg. Straks weer lekker genieten van wat nummers uit mijn lijst. Heerlijk!!

Ja was lekker! Was weer een fantastische ervaring! Ik heb erg genoten! Leuke nummers gehoord! We stonden vooraan, dus we zijn een paar keer goed in beeld geweest! Leuk dat Annemieke ook nog 2x even naar buiten kwam! Daarna nog naar de top2000 tent geweest waar Gijs Staverman 'beat the minute' presenteerde! Ik kan alleen maar zeggen dat deze dag 200% sfeerverhogend was!

20231228_120539.jpg

20231228_121430.jpg

20231228_122429.jpg

20231228_122440.jpg

20231228_132455.jpg

Leuk te zien.
Ik zag 1e kerstdag ook de buurvrouw ineens ballonnen rond slaan in het cafe, die zijn er ook jaarlijks een keer bij.

Ziet er gaaf uit Black Dragon. Moet zeggen dat het me tog steeds wat minder pakt, vind er echt teveel nummers tussen zitten die ik echt niets vind. Vind het op tv kijken nog wel leuk, maar dan vooral de sfeer in het cafe. Vanmiddag tijden een terug rit op gehad, 1.5 uur, maar werkelijk 1 redelijk nummer gehoord, rest had ik helemaal niets mee.

Zit zat bij wat je niet trekt op de radio, dan zet ik snel ff Spotify aan een nummer.
Op tv is dat prima te doen, is het toch meer op de achtergrond.

Ziet er gaaf uit Black Dragon. Moet zeggen dat het me tog steeds wat minder pakt, vind er echt teveel nummers tussen zitten die ik echt niets vind. Vind het op tv kijken nog wel leuk, maar dan vooral de sfeer in het cafe. Vanmiddag tijden een terug rit op gehad, 1.5 uur, maar werkelijk 1 redelijk nummer gehoord, rest had ik helemaal niets mee.

Ik heb precies het tegenovergestelde :rolleyes:
Heb ook wel een brede muzieksmaak, maar er zit bijna niks tussen dat ik echt niet leuk vindt.
Volop genieten, alleen wel standaard veel te laat op bed :bonk:

Ik herken me wel in hetgeen Wesley zegt, maar op TV is dat niet echt storend. Is meer een ''achtergrond'' muziek. Als ik daarna het deuntje van de TOP2000 hoor, maakt dat veel goed.

Onderweg tijdens het rijden gaat bij een minder nummer even snel Spotify op en schakelen we terug. Prima op te lossen. Ik wil de TOP2000 in ieder geval voor geen goud missen zo richting het einde van 't jaar. Heerlijke sfeer zo, met name op TV met de beelden erbij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan