uxenve
VWC lid
Ahh top om te horen! Super nummer! Dit is eigenlijk voor mijn broertje die in het ziekenhuis vecht tegen een verschrikkelijke ziekte...
Heel veel sterkte voor jou, je broer en je familie de komende tijd!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ahh top om te horen! Super nummer! Dit is eigenlijk voor mijn broertje die in het ziekenhuis vecht tegen een verschrikkelijke ziekte...
Heel veel sterkte voor jou, je broer en je familie de komende tijd!
Luisteren jullie altijd de nummers die je hebt uitgekozen? Ook als het in de nacht is, zet men dan een wekkertje?
Luisteren jullie altijd de nummers die je hebt uitgekozen? Ook als het in de nacht is, zet men dan een wekkertje?
Gelukkig dat smaken verschillen.
Ik kan het nummer van Queen - BR wel elke dag horen hoor. Maar goed, dat heb ik met bijna elk nummer van Queen, groot fan.
Daarbij heb ik als groot muziekliefhebber maar bar weinig "hekel" of "haat" aan muziek en respecteer ik (bijna) alles qua muziek, wat met liefde en passie is gemaakt, ongeacht welk genre.
Al zou ik wel de radio sneller van zender verwisselen als hier nummers van "De Staat" of "Spinvis" op komen, dit is dan echt niet mijn ding, met alle respect...
En je hoeft bij mij niet zo zeer met dramatische opera of free jazz aan te komen, heb ik totaal niets mee...
Waar ik wel van kots, is bijvoorbeeld deze lijst hieronder.
Passieloze bagger hitjes met mensen die proberen leuk te zijn, populair te worden of zo hersenloos zijn en denken dat ze echt een fantastisch nummer hebben gemaakt..
Dit noem ik nou verschrikkelijk....
https://www.youtube.com/playlist?list=PLa4N-YHOCYE9qobNEu1CazwHDclc132lS