Top2000!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Van mij mag het ook wel weer bekend worden welke nummers wanneer gedraaid gaan worden. Hopelijk kunnen we er weer zoveel mogelijk live zien. Zullen ook vast weer wat nummers op onmogelijke tijden zijn, maar dat hou je altijd. Van mij mag het wel weer gaan beginnen. De top2000 is aan!

Luisteren jullie altijd de nummers die je hebt uitgekozen? Ook als het in de nacht is, zet men dan een wekkertje?

Luisteren jullie altijd de nummers die je hebt uitgekozen? Ook als het in de nacht is, zet men dan een wekkertje?

Niet persé, maar we kijken altijd vooruit op de lijst wat er komen gaat! Nummers die het volgende half uur gedraaid gaan worden! Dan blijven we nog even langer op om van dat nummer te kunnen genieten!

Kijk gewoon op tv heel de nacht feesten gewoon door tot Nieuwjaar. Helaas zijn de verkoopdagen er niet want ook in de auto werd flink gehost met alcoholvrij bier. Nu is het 2de jaar dat ik bier kan drinken zonder ik hoef te rijden hossen gewoon door aan 1 stuk. Ochtend, middag, avond inclusief top 2000 a gogo kijken we in de nacht op de tv.

Nee dat niet vanaf 16 december kun je kijken wanneer een nummer van je keuze gedraaid wordt. Maar ga er niet mijn bed voor uit.

Laatst bewerkt:

Nope, de wekker ga ik er niet voor zetten.
Moet eerlijk toegeven die rust rondom oud en nieuw bevalt mij prima.
Ik heb wel vaak dat ik mijzelf een beetje ga irriteren aan mensen die dan appen: zelfs op de plee, kelder, tuinhuis, enz luister ik de top 2000.
Of de opmerkingen van ik luister de hele nacht de top 2000.
Leuk voor je jong, maar ik ga ook niet appen van: Ik zet wel vaak een Thunderdomepje op.

Ik probeer zoveel mogelijk nummers mee te pakken, maar zet er niet mn wekker voor. Dat is gewoon niet te doen als je gewoon moet werken. Maar dit jaar ben ik al die dagen eens vrij, dus wie weet nu wel.

Gelukkig dat smaken verschillen.

Ik kan het nummer van Queen - BR wel elke dag horen hoor. Maar goed, dat heb ik met bijna elk nummer van Queen, groot fan.
Daarbij heb ik als groot muziekliefhebber maar bar weinig "hekel" of "haat" aan muziek en respecteer ik (bijna) alles qua muziek, wat met liefde en passie is gemaakt, ongeacht welk genre.
Al zou ik wel de radio sneller van zender verwisselen als hier nummers van "De Staat" of "Spinvis" op komen, dit is dan echt niet mijn ding, met alle respect...

En je hoeft bij mij niet zo zeer met dramatische opera of free jazz aan te komen, heb ik totaal niets mee...

Waar ik wel van kots, is bijvoorbeeld deze lijst hieronder.
Passieloze bagger hitjes met mensen die proberen leuk te zijn, populair te worden of zo hersenloos zijn en denken dat ze echt een fantastisch nummer hebben gemaakt..

Dit noem ik nou verschrikkelijk....

https://www.youtube.com/playlist?list=PLa4N-YHOCYE9qobNEu1CazwHDclc132lS

Dat is het mooie van een eigen lijst samenstellen, eenieder mag zijn keuzes maken. Zoveel mensen, zoveel wensen. Ik heb ook geen echte hekel aan Queen, maar wel aan het feit dat dit al járen op 1 staat. Ik snap de reden niet, het lijkt wel een soort van ''ohja, die moet er ook bij'' gevoel dat mij bekruipt. Maar dessalniettemin, de nummer 1 maak ik toch nooit mee, gezien we dan de klok ophebben :D

Ik blijf er wel langer voor op, als het te doen is althans. En voor sommige nummers zet ik wel de wekker, zoals vorig jaar voor een Abba klassieker :handsup:

En zijn er dan ook nog mensen hier, die hun wekker zetten voor nummers die ze zijn vergeten? Dat je als het ware een soort goedmakertje creëert, voor je verloren stem. :p

Afgelopen jaar heb ik dat wel gedaan. Radio wekker aan, nummertje luisteren, wekker verzetten naar de tijd van het volgende nummer, slapen, etc. Vond het voor een keertje wel leuk, maar ik weet nog niet of ik het dit jaar weer ga doen. Zal denk een beetje afhangen van de hoeveelheid nummers die 's nachts zijn. Verder staat de Top2000 toch wel aan van 7.00 tot 23.00-00.00 en als er wat goede nummers zijn rek ik dat nog wel eens tot een uurtje of 2.

Ik heb hem zoveel mogelijk aan gedurende de uren dat ik wakker ben. Liefst met beelden (dus tv staat veel aan)

Ik kijk hier dus écht ontzettend naar uit. TV aan met de Top2000 erop, heerlijk achterover zitten na een avond WK darts te hebben gekeken met een biertje. Heerlijk!

Ik zit met kerst in de nachtdienst en hoop dat we een beetje tijd hebben om het te volgen. Standaard de hele nacht op de tv aan natuurlijk !

staat hier savonds ook vaak aan...meestal als we ons opgehaalde vuurwerk aan het uitstallen waren.
blijft leuk zo de laatste dagen van het jaar maar of ik het nog net zo leuk vind als het verbod definitief is...in mijn gedachte is het aan elkaar verbonden zolang ik me kan heugen...is mijn persoonlijke mening natuurlijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan