Top2000!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Valt me op hoeveel mensen die Beukers track niet in het lijstje opgenomen heeft. Ik verwacht er dan ook steeds minder van, maar wie weet komt hij ergens in de top 2000 voorbij al is het nummer 1999 :p
Ik vind het al een kut nummer dus stem er niet op. Daarom neem ik Katy Perry - fireworks

Mooie lijsten komen hier weer voorbij hoor. Van mij mag de top2000 wel beginnen :kerst:

BAM! Danny Vera staat met Roller Coaster op 1 in de Top 2000!

Top 10
Nederland kon tot vanmiddag 17.00 uur bepalen met welke 2000 nummers we dit bijzondere jaar samen afsluiten. De top 10 van de NPO Radio 2 Top 2000 ziet er als volgt uit (positie vorig jaar tussen haakjes):

1. Roller Coaster - Danny Vera (4)
2. Bohemian Rhapsody - Queen (1)
3. Hotel California - Eagles (2)
4. Piano Man - Billy Joel (3)
5. Stairway To Heaven - Led Zeppelin (5)
6. Black - Pearl Jam (7)
7. Avond - Boudewijn de Groot (6)
8. Fix You - Coldplay (8)
9. Wish You Were Here – Pink Floyd (10)
10. Heroes - David Bowie (27)

De complete Top 2000 wordt donderdag 17 december onthuld. Vanaf 10 december kan je op Staatieindetop2000.nl checken of jouw favorieten dit jaar in de lijst staan. De uitzending van de Top 2000 begint dit jaar direct op eerste kerstdag (vrijdag 25 december) om 00.00 uur vanuit het Top 2000 Café. Traditiegetrouw zal de nummer 1 op oudejaarsdag vlak voor de jaarwisseling te horen zijn.

Prachtig ingetogen liedje van Danny Vera..kuch. Al tig duuzend keer gehoord dit jaar,maar vooruit Weer is wat anders, dan dat ongekend goede meesterwerk. Weer geen Child In Time, in de top 10? Zonde! Hoort daar gewoon! Heroes en die andere mooie nummers, zeer begrijpelijk.

De afgelopen maanden is wel aangetoond dat een hoop Nederlanders slappie de pappie zijn. Nu Danny Vera op de eerste plek in de Top 2000. Is er dan helemaal niks meer heilig in dit land?!

Wtf Danny Vera! Er zijn wel 1999 liedjes beter. Liedjes, zangers, zangeressen en bands die 1000x meer hebben betekend voor de muziek, voor de maatschappij. Daar zit ik met mijn goeie gedrag dan een lijst voor in te vullen. Mijn zoon snel vanmiddag om half vijf ook nog serieus liedjes uitzoeken.... en voor wat? Zetten ze Danny Vera op 1.... zelfs de Top 2000 wordt gemanipuleerd om het “nationale gevoel” te s(t)imuleren.

Een voordeel, ik hoef nu niet op nummer 1 te wachten...... kan gewoon ongestoord met mijn hobby starten klokslag twaalf uur. Tante Truus met haar poedeltje op schoot luistert maar lekker naar Danny.

De afgelopen maanden is wel aangetoond dat een hoop Nederlanders slappie de pappie zijn. Nu Danny Vera op de eerst3 plek 8n de Top 2000. Is er dan helemaal niks meer heilig in dit land?!

Wtf Danny Vera! Er zijn wel 1999 liedjes beter. Liedjes, zangers, zangeressen en bands die 1000x merr hebben betekend voor de muziek, voor de maatschappij. Daar zit ik met mijn goeie gedrag dannserieis een lijst voor in te vullen. Mijn zoon snel vanmiddag om half vijf ook nog serieus liedjes uitzoeken.... en voor wat? Zetten ze Danny Vera op 1.... zelfs de Top 2000 wordt gemanipuleerd om het “nationale gevoel” te stimuleren.

Een voordeel, ik hoef nu niet op nummer 1 te wachten...... kan gewoon ongestoord met mijn hobby starten klokslag twaalf uur. Tante Truus met haar poedeltje op schoot luistert maar lekker naar Danny.

Denk aan je hart! is maar wat mensen stemmen he! :p :wink:

De afgelopen maanden is wel aangetoond dat een hoop Nederlanders slappie de pappie zijn. Nu Danny Vera op de eerste plek in de Top 2000. Is er dan helemaal niks meer heilig in dit land?!

Wtf Danny Vera! Er zijn wel 1999 liedjes beter. Liedjes, zangers, zangeressen en bands die 1000x meer hebben betekend voor de muziek, voor de maatschappij. Daar zit ik met mijn goeie gedrag dan een lijst voor in te vullen. Mijn zoon snel vanmiddag om half vijf ook nog serieus liedjes uitzoeken.... en voor wat? Zetten ze Danny Vera op 1.... zelfs de Top 2000 wordt gemanipuleerd om het “nationale gevoel” te s(t)imuleren.

Haha dat lucht op

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan