Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mooie lijstjes komen er voorbij. Gister ook een lijstje gemaakt, kan hem alleen niet terug vinden. Waarschijnlijk verkeerde mailadres ingevoerd.
niks te zien wesley![]()
Hmm vreemd, ik zie hem wel, ook als ik bv op de telefoon of iets kijk![]()
Leuk om al die lijstjes te zien! Vergeet allemaal niet om Joel Beukers - Goud & Nieuw (Vuurwerkbril) toe te voegen aan je lijstje! Je hoeft het geen leuk nummer te vinden, maar als we ons allemaal verenigen zoals we in de week voor het verbod deden kunnen we een mooi statement maken! Laat van je horen, stem Goud & Nieuw (Vuurwerkbril) de Top 2000 in!
Valt me op hoeveel mensen die Beukers track niet in het lijstje opgenomen heeft. Ik verwacht er dan ook steeds minder van, maar wie weet komt hij ergens in de top 2000 voorbij al is het nummer 1999En zet even bij de opmerkingen dat je het niet eens bent met het verbod en dat op deze manier wil laten horen!
Het hele jaar aan mijn lijst gewerkt, maar vanmiddag toch weer wijzigingen aangebracht. Het blijft lastig... lijsten
https://stem.nporadio2.nl/top2000-2020/share/3985e9e3414c5da55beee20b4de0eefa30522e3f