Top2000!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie lijstjes komen er voorbij. Gister ook een lijstje gemaakt, kan hem alleen niet terug vinden. Waarschijnlijk verkeerde mailadres ingevoerd.

Mijn inzending zojuist verstuurd.

1. Katy Perry - Fireworks
2. Queen - The show must go on
3. Johnny Cash - Ring on Fire
4. Abba - Happy new year
5. Seal - Crazy

Goede nummers en toch een tegen geluid!!

Leuk om al die lijstjes te zien! Vergeet allemaal niet om Joel Beukers - Goud & Nieuw (Vuurwerkbril) toe te voegen aan je lijstje! Je hoeft het geen leuk nummer te vinden, maar als we ons allemaal verenigen zoals we in de week voor het verbod deden kunnen we een mooi statement maken! Laat van je horen, stem Goud & Nieuw (Vuurwerkbril) de Top 2000 in!

Leuk om al die lijstjes te zien! Vergeet allemaal niet om Joel Beukers - Goud & Nieuw (Vuurwerkbril) toe te voegen aan je lijstje! Je hoeft het geen leuk nummer te vinden, maar als we ons allemaal verenigen zoals we in de week voor het verbod deden kunnen we een mooi statement maken! Laat van je horen, stem Goud & Nieuw (Vuurwerkbril) de Top 2000 in!

En zet even bij de opmerkingen dat je het niet eens bent met het verbod en dat op deze manier wil laten horen!

En zet even bij de opmerkingen dat je het niet eens bent met het verbod en dat op deze manier wil laten horen!
Valt me op hoeveel mensen die Beukers track niet in het lijstje opgenomen heeft. Ik verwacht er dan ook steeds minder van, maar wie weet komt hij ergens in de top 2000 voorbij al is het nummer 1999 :p

Nieuwsbericht 00:00;

Top2000 van start met Joel Beukers

Dit jaar is de Top2000 van start gegaan met het nummer Goud & Nieuw (vuurwerkbril) van Joel Beukers.

Zou heerlijk zijn toch haha

Het is echt leuk om al die lijsten te zien, en er iets van te vinden. Ik zie bij bijna iedereen wel overeenkomsten met mijn lijst, en dan tegelijk liedjes in zo'n zelfde lijst die ik niet kan verdragen. Grappig hoe dat voor iedereen zo kan verschillen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan