Top2000!

Ik moet eerlijk zeggen, ik ben niet meer zo’n rotsvaste luisteraar de laatste jaren. Te veel nummers tegenwoordig waar ik niks mee heb. Toch blijft het leuk om vanavond even de aftrap mee te pakken voor de sfeer ☺️
Ik snap wel wat je zegt inderdaad ja. Ik kan de Evergreen top 1000 van radio 5 daarom ook waarderen, dat doet weer denken aan de eerdere edities van de top2000, ook de eerdere DJs van de top2000 zijn daar nu te vinden.

Toch blijf ik de magie van aftellen met de nummers vanaf kerst tot nieuwjaar heerlijk sfeervol vinden. Heb er weer zin in! Enjoy de opening!😁

Ik snap wel wat je zegt inderdaad ja. Ik kan de Evergreen top 1000 van radio 5 daarom ook waarderen, dat doet weer denken aan de eerdere edities van de top2000, ook de eerdere DJs van de top2000 zijn daar nu te vinden.

Toch blijf ik de magie van aftellen met de nummers vanaf kerst tot nieuwjaar heerlijk sfeervol vinden. Heb er weer zin in! Enjoy de opening!😁
Inderdaad zo’n evergreen top 1000 geniet ik persoonlijk ook meer van. Beetje de old skool top 2000. Iets met ouderdom misschien…😇😜

Het is een beetje tam op deze manier. Maar ik moet heel eerlijk bekennen dat ik de rek ook wel een beetje uit de mash-ups vond gaan. Het is toch een beetje beperkt qua muziek variatie. In die zin snap ik wel dat ze wat verandering doorvoeren. Maar of dit de weg is...

Hoppa, we zijn los. Mooi aftrappen met Jeroen van Inkel. Benieuwd hoelaat de potten en pannen show komt. Ook een traditie bij hem inmiddels. Goud hoor, wat een week wordt dit weer!!

Back
Bovenaan