Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik snap wel wat je zegt inderdaad ja. Ik kan de Evergreen top 1000 van radio 5 daarom ook waarderen, dat doet weer denken aan de eerdere edities van de top2000, ook de eerdere DJs van de top2000 zijn daar nu te vinden.Ik moet eerlijk zeggen, ik ben niet meer zo’n rotsvaste luisteraar de laatste jaren. Te veel nummers tegenwoordig waar ik niks mee heb. Toch blijft het leuk om vanavond even de aftrap mee te pakken voor de sfeer![]()
Inderdaad zo’n evergreen top 1000 geniet ik persoonlijk ook meer van. Beetje de old skool top 2000. Iets met ouderdom misschien…Ik snap wel wat je zegt inderdaad ja. Ik kan de Evergreen top 1000 van radio 5 daarom ook waarderen, dat doet weer denken aan de eerdere edities van de top2000, ook de eerdere DJs van de top2000 zijn daar nu te vinden.
Toch blijf ik de magie van aftellen met de nummers vanaf kerst tot nieuwjaar heerlijk sfeervol vinden. Heb er weer zin in! Enjoy de opening!![]()
Das ook echt de enige goeie Top2000 waardige naam die in het openingslijstje stond....Floor Jansen![]()
Van Inkel is ook wel een beetje een gepasseerd station.. je moet ook niet te lang door willen gaanVan Inkel komt weer lekker verward over. Jantje Pils![]()

Ja ik was ook al aant kijke of die nu water of bier aant drinke is hahaVan Inkel is ook wel een beetje een gepasseerd station.. je moet ook niet te lang door willen gaan![]()