Black Dragon
VWC lid
Als kind opgegroeid met deze band, dit nummer! Maar tegenwoordig als ik dit ergens hoor, dan denk ik meteen aan de top 2000, waar de tune ook vandaan komt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb PRECIES hetzelfde...Bij de top2000 heb ik bij ieder nummer een van de twee gedachten:
Hoe kan deze zo hoog staan? Of hoe kan deze zo laag staan?
Allebei net geen smaak dus...Ik heb PRECIES hetzelfde...
Lynyrd Skynyrd heeft nog wel een paar mooie nummers gemaakt en ik denk dat 3 noteringen nog niet eens zo slecht is. 1350 voor Simple Man is niet erg hoog maar natuurlijk ook wel een stuk minder bekend dan Free bird en Sweet home Alabama. Eigenlijk mis ik vooral nummers als Call me the breeze en That smell in de lijst.Dit is 1 van mijn favoriete nummers:
Hierbij denk ik dan deze staat veel te laag met plek 1350.
Lynyrd Skynyrd heeft nog wel een paar mooie nummers gemaakt en ik denk dat 3 noteringen nog niet eens zo slecht is. 1350 voor Simple Man is niet erg hoog maar natuurlijk ook wel een stuk minder bekend dan Free bird en Sweet home Alabama. Eigenlijk mis ik vooral nummers als Call me the breeze en That smell in de lijst.
Hear hear!Bij de top2000 heb ik bij ieder nummer een van de twee gedachten:
Hoe kan deze zo hoog staan? Of hoe kan deze zo laag staan?
Ik prijs mezelf gelukkig om niet tot 'de meerderheid' te horen, die pretendeert smaak te hebben, omdat ze enkel horen wat de radio zeAllebei net geen smaak dus...![]()
Helemaal mee eens man! In mijn persoonlijke top2000 staan 2000 andere nummers dan in de echte.Ik prijs mezelf gelukkig om niet tot 'de meerderheid' te horen, die pretendeert smaak te hebben, omdat ze enkel horen wat de radio zevoorschoteltdoor de strot duwt.
Over 10 jaar is de top2000 dermate vervuild met nieuwe meuk, dat er qua goede muziek in het gunstigste geval een top500 over is.Ik luister dus geen radio normaal en juist alleen de top 2000, omdat ze dan dus wel goeie muziek draaien. Dus zeker niet met jullie eens.