Top2000!

All along the watchtower, versie Jimi Hendrix beter dan origineel van Bob Dylan.

Knocking on heavens door, versie Guns 'n' roses, beter dan origineel van wederom Bob Dylan.

Ben Saunders die kings of leon overlast met Use somebody en waar we vervolgens nooit meer wat van horen.

Triggerfinger die I follow rivers opnieuw uitvindt, in mijn optiek beter dan Lykke Li.

En er ook genoeg online talent die covert, maar dit nooit regulier uitgebracht krijgt. Hoeft ook niet, schuift toch genoeg zonder...

Maar ik ben het met @Knettermans eens dat er ook veel gecoverd wordt door figuren die er beter van af kunnen blijven..

Laatst bewerkt:
Hier heb ik echt belachelijk veel zin in. Hou het hele jaar een lijstje bij, maar deze loop ik nu iedere dag wel weer even door. Ook het terug kijken/luisteren van de afgelopen jaren is weer begonnen. Kan niet wachten :D

Hier heb ik echt belachelijk veel zin in. Hou het hele jaar een lijstje bij, maar deze loop ik nu iedere dag wel weer even door. Ook het terug kijken/luisteren van de afgelopen jaren is weer begonnen. Kan niet wachten :D
Ook hier al veel zin in. Inmiddels heb ik een lijst van meer dan 150 nummer dus dat wordt nog lastig.

Ik ben nog bezig met de lijst van afgelopen jaar door te spitten op nieuwe inzichten. Lijst staan nu ook op 50 nummers. Dat wordt wel wat schrappen.

Kijk er weer enorm naar uit, maar vraag me toch van een hoop nummers hoe mensen er bij komen bepaalde nummers in hun lijstje van mooiste ooit op te nemen. Over smaak valt niet te twisten, of invloed van Radio 2 zelf? Ga er maar weer van uit dat het opnieuw niet lukt om Sleep Token in de lijst der lijsten te krijgen ;)

Ik heb jaren hierop gestemd maar helaas de lijst nooit gehaald. Ze zouden een Bond film bij dit nummer moeten maken ... :p 😍

Back
Bovenaan