Top2000!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Emmely is wel leuk ja.
Ik baal wel enorm van die twee uur Desiree in de nacht, met Jeroen was dat echt prettig, maar deze vrouw is zo alles slecht aan het oplezen van dat scherm, afschuwelijk om te horen en te zien.
Oohhh een medestander...ik zeg gisteren hier thuis: wat trek ik haar slecht ze zit alleen maar voor te lezen...lijkt wel een kleuterjuf die een sprookje voorleest af en toe😅

Doe mij maar een mash up als opening. Al dat gepraat tussendoor vond ik storend. Heb t zelfs niet afgekeken...

Nu wel weer heel leuk om te volgen. Hoort er gewoon bij de top 2000.

Wat voegt dit toch altijd een berg sfeer toe aan de laatste dagen. Heerlijk van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat de tv aan. Genietuhhh:biertje:

Desiree kan ik prima hebben. Ik ga slecht op die Nana Mouskouri tussen 6-8 in de ochtend. Sowieso is het niveau van de Radio 2 dj’s wel minder geworden de laatste jaren. 🙄
Eerder met Stefan Stassen, Wouter van der Goes, Frank van ‘t Hof … 🥰
Ach, ik word oud 🙈

Wat betreft de opening: snel weer terug naar het oude concept !!

Desiree kan ik prima hebben. Ik ga slecht op die Nana Mouskouri tussen 6-8 in de ochtend. Sowieso is het niveau van de Radio 2 dj’s wel minder geworden de laatste jaren. 🙄
Eerder met Stefan Stassen, Wouter van der Goes, Frank van ‘t Hof … 🥰
Ach, ik word oud 🙈

Wat betreft de opening: snel weer terug naar het oude concept !!
Stefan stassen is inderdaad een gemis, die man heeft een geweldige radiostem en kan geweldig presenteren. Die gaf de top2000 dat extra beetje magie! Maar ja... tijden veranderen en we worden ouder😅

• Like
Waarderingen: heho
Merk helaas aan mezelf dat ik de hele top2000 minder begin te vinden. Vind er echt teveel muziek tussen zitten die ik vreselijk vind, schakel te vakel naar een andere zender merk ik bij mezelf. Had ik altijd al wel, maar dan vond ik het live kijken lekker sfeervol. Maar heb het idee dat daar steeds meer mensen komen die van gekkigheid niet weten wat ze moeten doen. Heb soms het idee dat ze het thuisfront laten weten wanneer ze in beeld komen en dat ze het dan moeten filmen. Sommigen doen alsof ze zelf de artiesten zijn, vreselijk.

Ik kijk de eerste dagen eigenlijk nooit veel. Laatste paar dagen wel weer. Dan is de muziek gewoon beter en zit ik echt in het aftellen naar het vuurwerkgevoel

Merk helaas aan mezelf dat ik de hele top2000 minder begin te vinden. Vind er echt teveel muziek tussen zitten die ik vreselijk vind, schakel te vakel naar een andere zender merk ik bij mezelf. Had ik altijd al wel, maar dan vond ik het live kijken lekker sfeervol. Maar heb het idee dat daar steeds meer mensen komen die van gekkigheid niet weten wat ze moeten doen. Heb soms het idee dat ze het thuisfront laten weten wanneer ze in beeld komen en dat ze het dan moeten filmen. Sommigen doen alsof ze zelf de artiesten zijn, vreselijk.
Hier ben ik het wel mee eens!! Zeker na zo een succesvolle editie van het glazen huis is dit wel even schakelen.
De sfeer in het cafe vind ik maar mwamwa en de dj's trek ik ook niet allemaal even goed...zit bijzonder weinig eigen inbreng in, er word vooral heel erg veel voorgelezen.
Gelukkig naderen we de 1000 en komt er dan eindelijk wel wat betere muziek in zicht...

Ondanks al het bovenstaande commentaar staat hij hier gewoon veel aan hoor, hoort er toch een beetje bij!!

Jij hebt het perfect verwoord hoe ik er over over denk! Kom er niet echt doorheen, dan maar wat anders kijken en luisteren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan