Top2000!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vind de beelden ook minder dit jaar, toch vind ik de lijst wel relaxed, kan het prima op hebben.
Ze lezen zeker veel op lijkt het, minder radio maken, gewoon snel de volgende aankondigen.
Ik kan die Ruud de Wild niet goed hebben ook, slecht te verstaan, domme grapjes en vol van zichzelf. Die mag juist minder ouwehoeren.

Begin vd top 2000 vind ik nooit leuk, en dan denk ik elk jaar weer: vind het niks meer...
En dan heb ik vuurwerk gehaald en kan ik hem niet meer uitzetten. Echt genieten!

Van mij mogen ze er ook wel een top 1000 van maken, eerste deel zit vol met matige muziek. Al blijft dat natuurlijk een kwestie van smaak.

Dit doe ik ondertussen ook ja, al is hij inmiddels al aardig klaar. Twee jaar geleden al mee begonnen.
Moet wel zeggen dat de Top2000 ook steeds nieuwer word qua muziek met de nieuwe generatie. Dat Taylor Swift etc hoeft maan mij niet, maar smaken verschillen nou eenmaal.

Ben bezig de hele lijst door te lopen op zoek naar de leukste uren. Die uren schrijf ik dan op zodat ik ze nog een keer kan terug kijken. Brengt me toch een klein beetje terug in de sfeer

Oneens. Ik wil geen 100 jaar dezelfde lijst. Juist leuk als er nieuwe muziek in komt! Wil niet zeggen dat ik al het nieuwe goed vind..
Daar ben ik het opzich wel mee eens al vond ik het dit jaar wel echt storend....vooral veel TikTok herrie wat er nu nieuw in stond!!
Ik vind een Maan..de Bankzitters... Roxy Dekker en dat soort ellende gewoon niet in de Top2000 horen.

Daar ben ik het opzich wel mee eens al vond ik het dit jaar wel echt storend....vooral veel TikTok herrie wat er nu nieuw in stond!!
Ik vind een Maan..de Bankzitters... Roxy Dekker en dat soort ellende gewoon niet in de Top2000 horen.
Nee dat vind ik ook, dat hele tiktok gebeuren snap ik de klote van, er zit zoveel troep op

Ja ik was oudjaarsavond als gebruikelijk de top2000 aan luisteren en kijken,.... maar die laatste 10 nummers leek het wel dat ik op een begrafenis was. Wat een somber boeltje was dat zeg.

ik ben wel voorstander dat op den duur nieuw muziek wordt toegevoegd, dat moet wel kwaliteits muziek zijn, dan bedoel ik echte “evergreens” die een lange houdbaarheid hebben. Veel nieuwe muziek wordt echt alleen nog gemaakt met het uitgangspunt er zoveel mogelijk aan te verdienen, dat gebeurt met streaming en dus hoe korter het liedje hoe meer streams. Het moet toegankelijk zijn voor veel mensen dus vaak eenvoudige muziek met weinig diepgang. Dus inderdaad een sugardaddy, europapa, leuk maar geen muziek die je over 20 jaar nog luistert, moderne wegwerp muziek noem ik dat.

Maar neem die Teddy Swins bijvoorbeeld, dat vind ik wel weer een voorbeeld van houdbare muziek haha.

over smaak valt lastig te twisten

we worden gewoon te oud voor die onzin...dat riepen ze ook van onze tijd :d dat gebonk de hele tijd...haha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan