Top2000!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben wel benieuwd of er iemand nummer 2000 heeft of wie er anders het dichtstbij zit?

Ik heb nummer 1922.

Haha, ik zit dit jaar niet inde buurt, vorig jaar had ik precies nummer 2000! Don Henley - New York Minute. Nu kom ik met op 1761 met Abba - The Name of the Game.

We zitten er klaar voor, de opening. Heel andere opzet, benieuwd! Heb zo rete veel zin in de complete TOP2000. Heerlijke tijden beleven we nu!

Hier helaas niets kunnen zien van de opening. Had vanavond een late dienst en morgen weer om 07:00 beginnen. Kijk hem van de week wel terug, al lees in onze groepsapp dat het wat tegenvalt ja.

Ik vond de opening niet geweldig. Die op het water in de vijver van beeld en geluid was echt iconisch. Daarna eigenlijk niet meer zo versteld gestaan. De medleys waren als vanouds weer verbluffend goed, ook vanavond weer.

De opening was vooral anders. De stukken met muziek waren ontzettend gaaf, vooral het stuk met Elvis en Danny Vera vond ik super. Maar dat gepraat tussendoor had voor mij niet gehoeven. Het was meer een soort making of video voor mijn gevoel.

De echte mix van Bart vind ik dan toch vetter, met het hoogtepunt tijdens de 2 corona jaren. Die waren écht goed! Vooral 2020.

Lekker dat het weer begonnen is. Maar ik ben het er mee eens dat het gepraat niet gehoeven had. De medley's waren wel erg gaaf gedaan. Mijn persoonlijke favoriet was toch wel TLM, wat een legende. En er is veel te weinig aandacht voor de muzikale skills van dat soort gasten. Wat mij betreft zou er wel wat meer Hip Hop de Top2000 in mogen. :angel:

Muzikaal zat het prima in elkaar, Pascal kan ik slecht hebben, maar hij deed het goed.
Shoutout naar the man, the myth, the legend TLM.

De interviews hadden beter in een aflevering van the untold stories kunnen zitten, sloeg elke vorm van opbouw stuk. Wat mij betreft weer terug naar de kern wellicht met een DJ medley battle tussen Bart en TLM

Leuk dat het weer begonnen is. Begrijp alleen dat idiote gedoe eromheen niet helemaal meer. Vooral als je beelden van mensen in het Cafe bekijkt en de mensen die via een stream op beeldschermen te zien zijn. Ik ben er meerdere keren geweest en het is er leuk en gezellig maar ze doen tegenwoordig net alsof het een godsgeschenk is om daar bij aanwezig te zijn. Ik volg het dan ook grotendeels via de radio en de programma's eromheen zoals de Top 2000 Quiz, Top 2000 A Go Go en de kleine Muziekdocu's van Leo Blokhuis Untold Stories. Gelukkig heb ik een knop op mijn T.V. om de idioterie eromheen te ontwijken. :kerst:

Lekker dat ie weer is begonnen. Aftellen na het einde van het jaar.
Vond de opening nou niet zo denderend. Zaten paar goeie stukjes in. Andere jaren veel beter.
Tis jammer dat tegenwoordig een hele hype is om naar top2000 cafe te gaan. 1x geweest was zeker gezellig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan