Top Vuurwerk Rotterdam

Mijn vraag was juist over die post, en mijn vraag was dus aan Topvuurwerkrotterdam bedoelt, die kan denk ik als enige hierop antwoorden.

Ik bedoel, omdat dit zo lang heeft moeten duren enzo, komen ze met een korting of actie die de andere gaat overtreffen? Dit heeft denk ik wel wat klanten ( freaks iedergeval ) gekost denk ik. Veel hebben al bij andere winkels besteld, waar je bijv. 30% of hoger korting kreeg. Die waren nou eenmaal een stuk eerder ermee dus die hebben denk nu meer profijt ervan gehad.

Snap dat jullie problemen hebben enzo is allemaal al verteld en heb het allemaal al gelezen, maar vroeg me af hoe jullie toch veel klanten voor elkaar gaan krijgen ( onder de freaks, de normale klanten weten hier toch niks vanaf )

Ow ok, ik wilde alleen maar helpen:p

Maja, als het zowiezo onder de 20% is, de korting, ga ik naar een winkel waar ik wel boven de 20% korting krijg.

In zekere zin geef ik je gelijk: Cees en Dim zullen met een interessante optie moeten komen om de freaks naar TOP te trekken. Als je het zo stelt, geef ik je zeker gelijk, dus begrijp mij niet verkeerd.

Als freak kijk ik ook uit naar de aanbieding die TOP Vuurwerk neer zal zetten.

Wat je wel ziet, is dat sommige mensen niet meer de moeite nemen om het halve land door te reizen als ze weten dat er een winkel in de buurt met strakke aktie komt. In dat geval wachten de mensen gewoon af.
Ik sprak laatst iemand en die gaf aan dat de actie van Steenbergen op zich netjes was, maar dat een aantal andere zaken kud geregeld waren waardoor hij niet meer een pokke eind gaat reizen voor een bestelling. Het verhaal is dus tweeledig: sommigen profiteren, anderen ook. De ene keer de één wat meer, dan de ander weer.

Misschien is het een idee om hier een nieuw topic over te starten. We beginnen nu wat af te wijken misschien.

Ja zo kan je het ook zien. Ben in beide zaken waar jij het over hebt nog niet geweest. Misschien geeft topvuurwerk wel meer service en klantvriendelijkheid enzovoort. Je kan het dan inderdaad van 2 kanten zien.

Maar om toch nog de mensen te laten zien dat ze naar Topvuurwerk moeten komen en niet naar een andere winkel, zullen ze denk ik ook met iets unieks/speciaals moeten gaan komen. Ik heb totaal geen kritiek enzo maar vond het zelf wel zonde. Terwijl ik er nog nooit ben geweest had ik een erg goed beeld bij topvuurwerk, alles was mogelijk, super veel collectie's en een erg goede actie. Ik hoop dat ik dit jaar weer zo'n super beeld ervan kan krijgen, en dat ik dan voor het eerst kennis kom maken met Topvuurwerk!

Top ( de naam zegt het al is een top zaak ) Ik ken dim en het komt echt wel goed.
Ook ik wacht gewoon op top zoals zoveel doen. Degene die nu echt een bestelling doen weten bij bepaalde zaken al wat ze wilden halen.
Maar de meeste mensen gaan echt niet over 1 dag ijs.
Zo heb ik jongens gehoord 2 a 3 weken terug, ik ga niet bestellen bij top er komt geen actie.
Even reëel jongens 2 a 3 weken geleden kwamen er een paar winkels met een actie en gelijk gaan er een paar overstag.
Rustig aan December gaat nog beginnen en het komt gewoon goed.

Dim en Cees jongens ik geloof dat het goed komt.
Ik sta achter jullie.

Cheers

Kwa service, en klantvriendelijkheid, staat top in de top 3! Zeker wel! hoe ze omgaan met bestellingen als het niet klopt.. enzovoorts.

Kijk het zit zo, steenbergen heeft een korting van maximaal 35 procent, ik kom bij de 30, en als ik zie dat top hout ook zown korting krijgt van 30 procent dan ga ik naar top, het is wat minder rijden(3 min ofz?), en een goed assortiment ook.

Maar dan denk ik weer, het assortiment van vwl steenbergen is ook goed, misschien zelfst beter, drm moet top zoals gezegt door master, met een knallende actie komen, dat de freaks toch zeggen, hmm, top hout, je hebt men aandacht.

Wat jupiler dus zegt klopt helemaal!

Maar laten we weer onntopic gaan, over top hout!

Het mooie van een zaak als Top is dat het als een van de weinige -voor mij relatief makkelijk bereikbare- winkels een groot assortiment heeft. Veel winkels hebben hier maar één merk (Pro-line vooral), en om tig winkels langs te gaan heb ik ook geen zin in...
Bij Top kan ik lekker veel in één keer halen, gezien het breedde assortiment. Daarbij een goede actie en 50% (of meer) van het budget gaat hier op :D

Er komt een actie!! No Worries, omdat we nu inzicht hebben in andere acties en we misschien daarmee freaks hebben verloren weten we dat we weer iets unieks moeten bedenken. Dat gaat er ook komen.

Zoals Cees hier eerder heeft aangegeven maak een lekkere lijst van het vuurwerk dat je zou willen hebben. Cees gaat er dan een prijs van maken waarvan ik gok dat jullie erg blij gaan worden!!

Rustig aan, het gaat allemaal goed komen!!

Kijk op de site voor ons assortiment. PM me jullie ''wishlist'' bestellingen en dit weekend reageren we even over de prijs. Zo houden we onze actie nog even duister maar kunnen we jullie wel laten zien wat we jullie kunnen bieden.

Alvast bedankt voor al jullie geduld!
Doet ons erg veel plezier om te zien dat we ondanks wat problemen vorig jaar toch alles goed hebben kunnen oplossen.

Groetjes
Team Top Vuurwerk Rotterdam

oke dan ik wens jullie veel sucses om de winkel af te krijgen .
ik kom in december nog wel even bij julie kijken :bye:

Ik maak morgen men wenslijst, zal een goed bedrag worden, kijken of ik blij ga worden met de prijs die ik dan doorgestuurd krijg van jullie :D

TVR,

Ik heb een pm (via VWC he:p) naar jullie gestuurd met men wishlist, prijs is behoorlijk hoog, nu zou ik wel eens men uiteindelijke prijs willen weten.

Make me happy,

ik wacht af

Groeten!

ok, ff een lijsje maken

EDIT:

lijst (voorbeeld!)

5x silver salute
2x mega boost
1x space shooters
1x no mercy

2x beautiful leaves
3x royal bonsai
1x fire flower
2x fire emblem

TOTAAL: Ongeveer 557 euro, wat zal hier dan afgaan?

EDIT2: Fout ge-edit:p

Offerte voor Klantnummer :001406
Offertenummer :001749
B500
Telefoonnummer :

Offerte Datum : 28.11.10

Aantal Omschrijving Pr/pst Tot.prijs

5 1520 SILVER SALUTE
2 1702 MEGABOOST
1 1618 SPACE SHOOTERS
1 1628 NO MERCY
2 1656 BEAUTIFULL LEAVES
3 1514 ROYAL BONSAI
1 1730 FIRE FLOWER
2 1510 FIRE EMBLEM

OFFERTE 001749

EURIncl BTW 394.57

Laatst bewerkt:
TVR, ik had een echte lijst gemaakt, en via een pm naar je gestuurd? kan je daar een prijs van maken?

Edit: ik ga woensdag bestellen, daarom moet ik even een prijs van je horen, en dan een keus maken, alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Staat deze week niet de folder in de uitgave van de Ster (Kralingen-Crooswijk)?

Dus mensen in Kra-Cro, houdt dan even de bus in de gaten voor de Ster!

Back
Bovenaan