Top Vuurwerk Rotterdam

Vorige week navraag gedaan en tot op heden was er nog niets bekend. Mogelijk dat ik later dit weekend even contact zoek. Als ik wat weet, dan laat ik het jullie weten. :bye:

Ik ben gister even langs geweest bij top, bedankt voor de gastvrijheid!
Er wordt op dit moment weer hard gewerkt om de winkel gereed te maken voor de verkoopdagen en ze liggen goed op schema.
Het is even wachten op de laatste dummy´s voor de gehele showroom gereed is, zodra dit het geval is kom ik zeker nog een keer langs.

Ik heb ook tehoren gekregen dat ze het nog niet zeker wisten: of 20% gratis of 20% korting en dat ze er eigenlijk zelf nog niet achter waren wat ze gingen doen.

Gewoon gaan praten met de eigenaar is nu het beste dat je kan gaan doen.
Houdt anders de lokale media waaronder de Havenloods in de gaten, daar komt de folder in te staan als het goed is.

In de Havenloods staat inmiddels een advertentie dat je 20% extra vuurwerk krijgt. Bovendien zijn er extra aanbiedingen op de 29e tussen 19:00 en 20:00 uur(op vertoon de krant). Prima actie, maar ik neem dus aan dat er geen actie meer komt speciaal voor vuurwerkcrew leden. Jammer, want ik heb liever 20% korting dan 20% gratis vuurwerk. Moeilijke keus nu voor me, want ik kom er graag.

Ik heb alvast een verzoekje van Royal Fireworks voor dit jaar; de nieuwe smoke single shots.
Als die in het assortiment komen, kom ik sowieso een bestelling plaatsen.

Ik heb vandaag nog even poolshoogte genomen en een praatje met zowel Cees als de nieuwe eigenaar gemaakt.
De winkel zal gewoon de komende jaren vuurwerk blijven verkopen.
Cees heeft de zaak verkocht (wordt een sportcentrum) en assisteert sowieso dit jaar nog bij de verkoop van vuurwerk.
Ze hadden het heel erg druk met het klaarmaken van de winkel en hebben nog geen tijd gehad om op de diverse forums te reageren.
Er staat in ieder geval buiten een heel groot bord, dat er de 31ste groots zal worden gestunt.

Van deze kant wens ik de nieuwe eigenaar en Cees een goede toekomst toe.

geen Hot Chains dit jaar? Mijn favoriet:(. De site klopt ook nog niet echt.
Waarschijnlijk moet ik gewoon even langs gaan.

Back
Bovenaan