Top Vuurwerk Rotterdam

Wanneer kan ik je al vertellen Fred dat staat in het demo topic de 11de en de 12de van december. Dat staat er iedegeval mischien dat mensen van TOP een bevestiging kunnen zetten ?

Als ik het goed begrijp zit wolff dit jaar weer in jullie collectie komt hier ook een deel van het overgenomen deel van brave en wichers bij?Als de budget cake's en barely legal lijn+extreme bang rockets erbij zitten zou dit voor mij helemaal geweldig zijn!:D

November staat voor de deur..

We hebben niks van de kortingsactie's gehoord.
Ik zie Dim nouwelijks meer langkomen op vwc.
En er is nog niks bekend kwa assortiment...

Ik begin langzamerhand mijn vertrouwen te veriezen....:sad:

November staat voor de deur..

We hebben niks van de kortingsactie's gehoord.
Ik zie Dim nouwelijks meer langkomen op vwc.
En er is nog niks bekend kwa assortiment...

Ik begin langzamerhand mijn vertrouwen te veriezen....:sad:

Het kan ook positief zijn dat je zo weinig hoort,
ze hebben het denk ik gewoon te druk om nog op VWC te kijken :wink:

geduld wordt beloont met een gouden assortiment

Dim....

Laat AUB iets van je horen, ookal is het negatief, dan kan ik verder kijken. Want nu heb ik een gevoel, dat het niet goed gaat komen.

Dim, laat wat van je horen AUB!

Doe rustig joh. Dim is ook maar een man die werkt en andere verplichtingen heeft. Als je hem nodig hebt, dan bel je toch? Ben er van overtuigd dat jij wel een telefoonnummer van Top Hout Rotterdam kunt vinden! Krijg je Cees aan de lijn? Dan vraag je het hem even, of desnoods vraag je aan hem Dims 06-nummer.
Alleen maar omdat Dim een weekje niet op VWC zit, hoeft dat niet te betekenen dat alles in de soep loopt. Misschien heeft ie wel vakantie?

Trouwens, hij was vandaag nog online, zegt z'n profiel. Stuur hem anders gewoon een PM. Dat gaat een stuk sneller.

Ik denk dat Dim gewoon aan de slag is en zijn tijd neemt.
Niets nieuws onder de zon. Nog een paar dagen wachten en je weet meer. En zo niet, het is nog meer dan een maand voor het december is. Er is alle tijd om eens rustig te kijken wat er mogelijk is denk ik.

Maar even een berichtje van mij. Ben ongeveer 3 weken terug begonnen bij m'n nieuwe baan, na ongeveer een studie van 7 jaar is het voor mij wel even omschakelen en wennen aan het feit dat ik veel minder vrije tijd heb.

Ook Cees zelf is druk met het wel en wee van zijn houtzagerij. Aanstaande zondag proberen we bij elkaar te komen om de site te lanceren en de plannen voor dit jaar definitief te maken..

Heb geduld er komt wat aan, zal geen 1 november worden maar voor 31 december gaat zeker lukken.

En nogmaals er komt weer een leuke actie!! Wat houden we nog even voor ons zelf.

Groeten
Dim

Maar even een berichtje van mij. Ben ongeveer 3 weken terug begonnen bij m'n nieuwe baan, na ongeveer een studie van 7 jaar is het voor mij wel even omschakelen en wennen aan het feit dat ik veel minder vrije tijd heb.

Ook Cees zelf is druk met het wel en wee van zijn houtzagerij. Aanstaande zondag proberen we bij elkaar te komen om de site te lanceren en de plannen voor dit jaar definitief te maken..

Heb geduld er komt wat aan, zal geen 1 november worden maar voor 31 december gaat zeker lukken.

En nogmaals er komt weer een leuke actie!! Wat houden we nog even voor ons zelf.

Groeten
Dim

Bedankt Dim,

Weer iets van je horen is heel erg fijn.
Kreeg een gevoel van, zal het goedkomen enzovoorts. Vandaar al mijn vragen.

Nogmaals bedankt!:wink:

Waarom zou het niet goed gaan komen? Alleen is het wat drukker voor mij! Vandaar dat ik minder actief ben. Maar maak je geen zorgen nog een week of 8 totdat onze dag komt!!!!

Hihahaha

Intussen heb ik bij een andere dealer besteld. Maar ik ga bij Top Vuurwerk ook nog wel wat kopen.
Ik hoop dat de site en het assortiment snel online komt.

Hey Dim,

Wanneer wordt de winkel eigenlijk vuurwerkklaar gemaakt? Ook in november of gewoon begin december?
Drukken jullie trouwens nog folders dit jaar? Het lijkt mij leuk om namelijk weer een foldertje van jullie toe te kunnen voegen aan mijn collectie.

Succes met de site op poten zetten.

Groetjes

Beste vuurwerkliefhebbers,

Door middel van dit berichtje willen we jullie op de hoogte stellen van een aantal zaken.

Team Top Vuurwerk

We hebben ons vaste team dit jaar uitgebreid met 1 persoon. Namelijk Pieter, beter bekend als Pigi. We zijn blij met zijn hulp omdat hij een echte vuurwerkkenner is en ons kan bijstaan met de nodige hulp en kennis van vuurwerk. Zijn taken zullen in het begin samen met Cees en Dim zijn om de laatste delen van het assortiment te bepalen. Daarna gaat Pieter ons helpen met het opbouwen van de winkel en het voorbereiden van de vuurwerkverkoop.

Collectie 2010
Zoals het er nu naar uitziet hebben we weer een erg breed assortiment met de nodige toppers.
De volgende leverancier zullen dit jaar bij ons vertegenwoordigd zijn: Wolff, Beko, Royal Fireworks,
Sky Fireworks en Rubro vuurwerk. Ook hebben we naar jullie adviezen geluisterd om bijvoorbeeld
de green glitter missile battery en andere toppers op te nemen in het assortiment.

Website top Vuurwerk

De laatste puntjes worden op de I gezet, zodat de site online kan. De filmpjes en de juiste fotos zullen in deze maand op de site worden gezet.

Actie 2010
Ook in 2010 willen we weer iets bijzonders doen voor jullie de vuurwerkliefhebbers.
Zoals wij het nu voor ogen hebben zal er tot een bedrag van 250/500 euro een vaste korting
komen en boven de 500euro zullen we met het aanvragen van offerte gaan werken.

We hopen jullie zo voorlopig even voldoende op de hoogte te hebben gebracht van de voorderingen en de plannen die wij hebben.

Met vriendelijke groeten,

Team Top vuurwerk Rotterdam

Hey Dim, fijn om te horen man!
Rubro er ook bij zie ik, lekker buurtassortiment nemen:p

Alleen de actie snap ik niet, dit gedeelte:

en boven de 500euro zullen we met het aanvragen van offerte gaan werken.

Kan iemand mij dit uitleggen, aangezien ik net boven de 500 kom

Dit houdt in dat als je voor meer dan 500 euro vuurwerk zou kopen, je bijvoorbeeld een mailtje stuurt (misschien dat zij dan ook al graag je lijst willen zien). Dan kunnen ze aan de hand daarvan een speciale nog hogere korting geven.

Correct me if i'm wrong!

Laatst bewerkt:
Bedankt voor het weer op de hoogte brengen van alle nieuwtjes, een erg leuke actie waar een hoop mensen toch voordeel mee kunnen doen.
Wij wensen Pieter heel veel plezier en succes toe als werknemer in jullie zaak, dat zal zeker goed gaan komen.

even voor de duidelijkheid

bij de prijs aanvraag boven de 500 euro gaan we uit van de inkoopprijzen

er zal alleen een totaalprijs uit de computer komen

maak voor de grap met 5 man een lijstje dan zetten wij de totaalprijs op het forum

Cees

Back
Bovenaan