Top Vuurwerk Rotterdam

even voor de duidelijkheid

bij de prijs aanvraag boven de 500 euro gaan we uit van de inkoopprijzen

er zal alleen een totaalprijs uit de computer komen

maak voor de grap met 5 man een lijstje dan zetten wij de totaalprijs op het forum

Cees

ok, ff een lijsje maken

EDIT:

lijst (voorbeeld!)

5x silver salute
2x mega boost
1x space shooters
1x no mercy

2x beautiful leaves
3x royal bonsai
1x fire flower
2x fire emblem

TOTAAL: Ongeveer 557 euro, wat zal hier dan afgaan?

EDIT2: Fout ge-edit:p

Onze site is online.
Het assortiment kan bekeken worden.
Deze weken zullen we nog bezig gaan met de filmpjes, omschrijvingen en foto's.
Zoals het assortiment er nu opstaat zal het gaan worden.

NOG NIET BESTELLEN.

We gaan waarschijnlijk nog wat doen met de prijzen.

Met vriendelijke groeten,

Team Top Vuurwerk Rotterdam

Mooi dat de site online is. Doe je een hoop mensen plezier mee.
Het klopt inderdaad dat niet alle plaatjes overeenkomen met de namen en prijzen. Maar dat had je me al verteld.

Ik lees dat jullie nog aan het werk zijn aan de site. Hopelijk komen er nog wat kleine singel shots bij en grondbloemen met knal. Daarnaast mist het buurtassortiment nog van de populaire items van het forum denk ik. Succes met het afmaken van de site en ik kom spoedig eens een bakkie doen.

Groetjes

Laatst bewerkt:
Mooi dat de site online is. Doe je een hoop mensen plezier mee.
Het klopt inderdaad dat niet alle plaatjes overeenkomen met de namen en prijzen. Maar dat had je me al verteld.

Ik lees dat jullie nog aan het werk zijn aan de site. Hopelijk komen er nog wat kleine singel shots bij en grondbloemen met knal. Daarnaast mist het buurtassortiment nog van de populaire items van het forum denk ik. Succes met het afmaken van de site en ik kom spoedig eens een bakkie doen.

Groetjes

Buurtassortiment, jammer dat die er niet is, Cees, komt die er nog bij?

Edit: lees nu dat dit het ongeveer word..

Kwa single shots enzovoorts is het nog een drama

Laatst bewerkt:
Buurtassortiment, jammer dat die er niet is, Cees, komt die er nog bij?

Edit: lees nu dat dit het ongeveer word..

Kwa single shots enzovoorts is het nog een drama

single shots

ja waar staan die

wel in mijn lijst en van dim

en nu ook op het internet

alles klopt nu als het goed is

filmpjes komen er ook aan

Laatst bewerkt:
Ik kan pas bestellen na 2 december, en dan is hij zeker overal op... nu is hij al enorm schaars....

Steenbergen ook :(

Okee, denk dat het buurt assortiment wel de enigste in zijn soort is kwa prijs/kwaliteit verhouding. Maar er zijn zat andere erg goede cake's bij topvuurwerk.

Als je slim bent heb je altijd een plan B voor als er iets niet is.

Okee, denk dat het buurt assortiment wel de enigste in zijn soort is kwa prijs/kwaliteit verhouding. Maar er zijn zat andere erg goede cake's bij topvuurwerk.

Als je slim bent heb je altijd een plan B voor als er iets niet is.

bijna alle cakes van bon nemen :wink:

Hier weer even een berichtje van onze kant. We zijn druk bezig geweest om de winkel klaar te maken voor de vuurwerk verkoop. Hiervoor moest het bestaande houtmagazijn aangepast worden en is er gelijk gewerkt om het bedrijf klaar te maken voor de vuurwerk toekomst!

Dat loopt gestaag, en er is een doel gesteld om rond sinterklaas de winkel klaar te hebben voor het publiek. Met het team waarmee we nu werken lijkt dit ook te gaan lukken! Verder hebben we dit jaar een folder die ook verspreid zal gaan worden.

Voor onze actie moeten jullie nog even geduld hebben, dit weekend hopen we de actie rond te hebben zodat we hem hier kunnen plaatsen.

We hopen jullie zo weer even op de hoogte gesteld te hebben van onze voortgang.

Met vriendelijke groeten,

Team Top Vuurwerk Rotterdam

Komen jullie nog met een speciale actie? Omdat de meeste freaks nu al wel hun collectie hebben besteld. Iets om toch nog veel freaks aan te trekken?

Waar leidt je uit af dat de meeste "freaks" al besteld hebben dan?

Volgens mij zijn er ook zat die dat nog NIET gedaan hebben. Vorig jaar heb ik ook pas besteld rond 15 december zelfs. En ik mag gezien mijn aanwezigheid op het forum toch wel een "freak" genoemd worden. Zo zullen er overigens nog zat anderen zijn die nog moeten gaan bestellen.

Vergeet even niet dat de gemiddelde consument pas vanaf december bezig is met vuurwerk bestellen. Er zijn meer gemiddelde consumenten dan freaks denk ik zo. En daarnaast kunnen echte freaks ook langs komen bij de winkel. De eerste klanten zijn al geweest en komen ook komend jaar weer langs.
:wink:

Mijn vraag was juist over die post, en mijn vraag was dus aan Topvuurwerkrotterdam bedoelt, die kan denk ik als enige hierop antwoorden.

Ik bedoel, omdat dit zo lang heeft moeten duren enzo, komen ze met een korting of actie die de andere gaat overtreffen? Dit heeft denk ik wel wat klanten ( freaks iedergeval ) gekost denk ik. Veel hebben al bij andere winkels besteld, waar je bijv. 30% of hoger korting kreeg. Die waren nou eenmaal een stuk eerder ermee dus die hebben denk nu meer profijt ervan gehad.

Snap dat jullie problemen hebben enzo is allemaal al verteld en heb het allemaal al gelezen, maar vroeg me af hoe jullie toch veel klanten voor elkaar gaan krijgen ( onder de freaks, de normale klanten weten hier toch niks vanaf )

Back
Bovenaan