Lily Magnolia

Mijn broer had dit potje vorig jaar. Het lijkt misschien niet veel, maar voor 7,50 haal je echt een prachtig potje in huis! Mooie en erg grote peony's met groen, rood en crackling. Doet zeker niet onder aan de grotere potten (qua prijs/kwaliteit).

Zal binnenkort even filmpje uploaden!:wink:

ik kan hem iedereen aanraden . hoewel hij toch wat aan de dure kant is geworden .
maar dat mag de pret niet drukken. ik vond hem zo goed dat ik mezelf er naar heb genoemt
deze cake krijgt een dikken 10

waar o waar is deze cake te koop? ik heb hem namelijk nog nooit in een krantje zien staan bij winkels in mijn buurt

waar o waar is deze cake te koop? ik heb hem namelijk nog nooit in een krantje zien staan bij winkels in mijn buurt

Misschien moet je even nadenken, Evuco is nu al zo'n twee jaar falliet en dus is deze cake nergens meer te vinden. :no:

Wel hebben diverse imporeurs ook een cake in deze vorm. O.a. GBV en B&W (nu Wolff) heeft ze volgensmij....

Wij hebben hem jaren verkocht, die van B&W. Afgelopen jaar die van Wolff gehad uit een andere fabriek en het leek nergens meer op.
Dus uit het assortiment.

De klanten kenden de cake als bukke-ding omdat hij zo heftig was en zo laag kwam.

Afgelopen jaar 6 stuks afgestoken, waren allemaal bagger vergeleken met voorgaande jaren.
Komen er bij mij dus niet meer in:(

Jammer, ik weet nog goed dat ik hem 2 jaar terug had en hem rond 5 uur ofzo had afgestoken. Dat was nog een goede want ik was toen na die lily magnolia direct om nog 5 van deze potjes gegaan. De oude waren in ieder geval erg leuk voor de prijs.

Jaarlijks zie ik ze meestal in de aanbieding. Vaak twee voor 15,- euro of iets. Ik meen dat ik hem één keer heb gehad, niet echt een aanrader.

omdat het van een andere merk is. Ik zelf had er een in 2009 de 1ste cake die ik had. En baalde toen ik hoor dat ze toen failliet gingen. Want bij mij waren de effecten veel mooier dan op filmpjes. Knalde voor dat geld als een Gek. :) dus kortom vergelijk merken niet met elkaar ;)

LIEFHEBBERS van de Lily Magnolia opgelet: Zojuist kartonnetje opgehaald bij Zena dealer Amersfoort (wijk Vathorst) en tot mijn grote verbazing zag ik ze daar staan 2 voor 15 euro en ze staan niet op de site of op de folder. Dus even bekeken en........

Productie: Imp. B&W Lelystad 2006/06/07

Dat staat er toch echt! Ik heb er 2 van gekocht maar ze hebben er veel meer, om toch teleurstelling te voorkomen zou ik even bellen, + Ik heb er de golden glory ook gehaald voor 7.50 (Imp. B&W Lelystad 2005) Ze hebben meer producten van B&W.

Dit zijn werkelijk TOP producten van B&W doe er je voordeel mee Amersfoort en omgeving of echte liefhebbers!! Adress voor de snelle beslissers: Primera Vathorst Cruquius 104 3825 MH Amersfoort Tel: 033 - 494 77 26.

Het is een Tip geen reclame want dit potje is werkelijk TOP!

Back
Bovenaan