Geen probleem dan, probeer altijd naar dat soort bijzondere cakes te zoeken. Misschien komt er nog wel iets nieuws van de importeurs waarvan wij denken dat we die absoluut in ons assortiment moeten opnemen.
Nog even geduld zodra de importeurs er zelf voor kiezen om hun nieuwe producten bekend te maken gaan we echt starten met het bedenken van ons assortiment. Wij hebben al vrij veel nieuwe producten gezien en wij zijn ZEER enthousiast.
Vorig jaar hadden we de green glitter niet, vond dit zelf toen erg jammer dus die gaat er zeker bijzitten tenzij beko anders besluit. Maar dit denk ik niet. Verder vond ik het pakket Missile Mayhem anthem ook wel erg intressant, evenal de shuttles en de cake met knalmat.
Heb hier ook dergelijke kleine stukken vuurwerk langs zien komen onder de naam pyromania die mij erg gaaf leken om erbij te hebben.
We zijn heel druk bezig met bekijken hoe we het dit jaar weer beter kunnen doen als afgelopen jaar. Daarbij hoort natuurlijk ook het bedenken van een dergelijke kortingsactie voor de leden hier en daarbij natuurlijk alle logistiek die daarbij komt kijken.
Dan, als je de laatste 3 dagen vrij bent dan ben je nog steeds welkom he! Grote vuurwerkshowvriend.
Groetjes Dim
Top Vuurwerk Rotterdam