Top Vuurwerk Rotterdam

Er zal deze jaar bij Top Vuurwerk Rotterdam iets leuks voor jullie in de planning staan.
Het is een verrasing wat het wordt maar blij zullen jullie denk ik wel ervan worden.

Laatst bewerkt:
Jullie maken me en waarschijnlijk vele andere wel héél nieuwsgierig...Overigens vind ik het wel jammer dat jullie gestopt zijn met de verkoop van marijn :(

Ik kan nog een paar foto's van de winkel. Met toestemming van TVR.
Als hij ze niet goed vind, haal ik ze weg.

Hier ga ik waarschijnlijk staan op 29 december, vroeg in de morgen:rolleyes::D

Foto's zijn van het jaar 2008/2009,dus geen Royal enzovoorts.

Bijlagen

• IMG_0199.jpg
    IMG_0199.jpg
    179,7 KB · Weergaven: 0
  • IMG_0200.jpg
    IMG_0200.jpg
    189,8 KB · Weergaven: 0
  • IMG_0201.jpg
    IMG_0201.jpg
    202,9 KB · Weergaven: 0
Ik lees dat er wat meer met Beko gedaan zal gaan worden.

Komen de Thunder Flash Candles en Green Glitter Missile Battery in het assortiment?

Wat Wolff betreft, mag ik aannemen dat de Wasp erin gaat komen nu Schreeuwerige Schreeuwlelijk enz eruit gaat?

Groetjes,

Bedankt voor de tip Danny, je mag aannemen wat je wil. Wat ik doe blijft nog wel even geheim. Zeker totdat wolff ook haar nieuwe producten bekend heeft gemaakt!

Zelf vind ik de Wasp en de Green Glitter Missille ook erg mooi! Dat gaat wel goed komen. Ook het fluitbakken pakket van Beko heeft onze aandacht!

Denk dat het met de collectie dit jaar wel goedzit!

Groetjes uit Rotterdam

Bedankt voor het snelle antwoord Dim, en ja ik had de vraag over de Wasp wat anders moeten formuleren.

Ik weet dat men bij TOP het TOP doet en ik ga er vanuit dat het weer helemaal goed gaat komen met de collectie.
:cool:

Groetjes terug uit Rotjeknor.

Geen probleem dan, probeer altijd naar dat soort bijzondere cakes te zoeken. Misschien komt er nog wel iets nieuws van de importeurs waarvan wij denken dat we die absoluut in ons assortiment moeten opnemen.

Nog even geduld zodra de importeurs er zelf voor kiezen om hun nieuwe producten bekend te maken gaan we echt starten met het bedenken van ons assortiment. Wij hebben al vrij veel nieuwe producten gezien en wij zijn ZEER enthousiast.

Vorig jaar hadden we de green glitter niet, vond dit zelf toen erg jammer dus die gaat er zeker bijzitten tenzij beko anders besluit. Maar dit denk ik niet. Verder vond ik het pakket Missile Mayhem anthem ook wel erg intressant, evenal de shuttles en de cake met knalmat.

Heb hier ook dergelijke kleine stukken vuurwerk langs zien komen onder de naam pyromania die mij erg gaaf leken om erbij te hebben.

We zijn heel druk bezig met bekijken hoe we het dit jaar weer beter kunnen doen als afgelopen jaar. Daarbij hoort natuurlijk ook het bedenken van een dergelijke kortingsactie voor de leden hier en daarbij natuurlijk alle logistiek die daarbij komt kijken.

Dan, als je de laatste 3 dagen vrij bent dan ben je nog steeds welkom he! Grote vuurwerkshowvriend.

Groetjes Dim
Top Vuurwerk Rotterdam

Hebben jullie dit jaar ook wat van de Lesli collectie?

Ben eigenlijk van plan voor het eerst dit jaar langs te gaan komen ( vooral als er een vergelijkbare actie is zoals vorig jaar :) ).

En als je bijv. ergens een karton van koop, krijg je daar dan een extra korting ofso op? en om hoeveel gaat dat?

Alvast bedankt.

Niets van Lesli die dealers hebben we best wel veel in Rotterdam.
Kartonkorting is natuurlijk mogelijk!! Beetje afhankelijk van het product kunnen we zeker kortingen geven tot en met 30/35%. maar nogmaals afhankelijk van product.

Groet Dim

Okee jammer, vind sommige producten van Lesli wel goed, en zeker in combinatie met jullie assortiment ( dan kon ik alles in 1 keer halen:)) .

Had trouwens nog wat vergeten erbij te zetten in mijn vorige bericht, wou ook nog vragen hoe het zat met karton kortingen tijdens de VWC actie.

Zoiezo leuk om te horen dat je ook kartonkortingen in Nederland krijgt, dacht dat het echt iets was voor Belgie. Krijg steeds meer zin om bij jullie mijn vuurwerk te halen :thumbsup:

Nou als jij bijvoorbeeld 25% korting op je karton krijgt, maar je bestelling zo groot is dat je recht hebt op 30% korting dan krijg je uiteraard je karton voor 70% van de prijs.

Andersom als je een karton neemt en daar bijvoorbeeld 25% korting op krijgt en met de rest van je bestelling heb je recht op 15% korting dan hou je alleen voor het karton je 25% korting en op de rest de 15% korting.

Hoop dat ik het zo een beetje duidelijk heb uitgelegd.

Groeten uit Rotterdam

Okee maar hoe gaat dat via de site dan? is dat automatisch ingesteld als je een karton neemt dat je dan een bepaalde korting er extra opkrijgt? Of hoe gaat dat? ( niet dat je nu al kan bestellen, dat duurt nog wel een tijdje hahaha maarja vuurwerkfreak he, is er heel het jaar mee bezig. )

Alvast bedankt.

Super winkel, het assortiment word als maar beter en beter. Word er altijd goed geholpen en als een product er niet meer is altijd wat moois in de plaats gekregen!

Ik wens jullie veel succes met de opzet van de winkel dit jaar, en het uitzoeken van de nieuwe producten!

Mvg,

Ik zal het vast ergens over het hoofd gezien hebben ofzo.. Maar tot hoelaat is jullie winkel geopend op 29dec?.. Het is namelijk zo dat ik zelf tot 6u moet werken in een vuurwerkwinkel, en het zou zeker nog 1,5 uur rijden zijn naar jullie winkel.. is het dus evengoed mogelijk bij jullie te bestellen?

Okee maar hoe gaat dat via de site dan? is dat automatisch ingesteld als je een karton neemt dat je dan een bepaalde korting er extra opkrijgt? Of hoe gaat dat?

Ja, ik ben ook wel nieuwsgierig welk concept hierop wordt bedacht, ik zelf denk dat je dan gewoon je bestelling direct bij de winkel moet en kan plaatsen en het daar berekent wordt ?

Dat is wel het makkelijkst ja. Ter plaatse is denk ik ook het leukst. Kom langs drink een bakje koffie. Vind het zelf ook altijd erg leuk om mensen van dit forum te ontmoeten en een praatje te hebben over het vuurwerk.

Ons streven is dan ook om de winkel 1 december verkoopklaar te hebben. dit in tegenstelling tot andere jaren gaan we nu zorgen dat alle dummy's hangen en alles gereed is.

We gaan ook weer met een kortingsactie komen natuurlijk. Hoe we dit precies in gaan steken is ons nog niet helemaal duidelijk. We hebben daarvoor ook de hulp van moderator Jawe ingeroepen. Samen gaan we wat leuks bedenken voor jullie.

Denk dat het makkelijkst iets van mailen zal worden. Onze site zal open gaan voor iedereen, wel of geen liefhebbers iedereen ziet dezelfde site. De kortingen zetten we er zelf met ons computersysteem bij zodra wij doorkrijgen dat het iemand van het forum is.

Hoop dat ik het zo een beetje heb uitgelegd. We hebben erg veel plannen, alleen voor de uitwerking ervan is nu even niet heel veel tijd.

Groetjes Dim
Top vuurwerk Rotterdam

Heb even snel een vraagje, na het zien van het 1e nieuw product van schuurmans, keek ik even bij jullie collecties (op de nog niet online site)
Zie ik schuurmans staan, verkochten jullie dat vorg jaar?

Aangezien ik jullie producten niet kan zien, heb ik even een vraagje.

Ik wil weten of jullie deze producten verkopen:

- Hindoerol

- welke singleshots

- Wat voor soort chinese rollen, welk merk en welke lengte enzo

- De twisterknal van GBV

- Wat voor soort knalpijlen

Alvast bedankt :thumbsup:!

Back
Bovenaan