Top Vuurwerk Rotterdam

Nou ik kocht de cruise rockets altijd voor 6 euro per 6, ik weet niet of ze nu ineens 14 euro zijn geworden?

Lijkt me niet dat die 14 euro worden. Vorig jaar lag de gemiddelde prijs rond de 6,30 ofzo. Ik denk niet dat Wolff de prijs met meer dan 100% gaat verhogen.

Ontopic maar weer:

Aantal mooie fonteinen tegen een leuke prijskwaliteit-verhouding zou mooi zijn. Phlox en Hot Cannon waren geinig voor de prijs, maar het verschil met die grote van Magnum van 13,50 was groot. Misschien dat er ergens nog ruimte is voor een tussenmaatje. Meter of 2 a 3 hoog of met flinke crackling. In ieder geval iets tussen die van Royal en Magnum in. Zeker nu die fonteinen van Marijn wegvallen.

Tis maar een hersenspinsel he.

Wat betreft die Super Seven pijlen van Cafferata, die zijn een stukje verder op de Goudse Rijweg te koop bij Aktie Feestartikelen. Ze zijn wel leuk voor de lowbudgetprijs. Misschien dat je daar info of iets dergelijks op kan vragen.

Spanish Storm hadden we vorig jaar, die hebben we toen 4x geloof ik aan 1 persoon verkocht. Verder vroeg niemand erom. Zal naar de pijlen van Caferaat kijken, en natuurlijk naar de vuurwerkzonnen. Diamond demo ben ik gisteravond geweest. Het probleem is natuurlijk dat er bij ons in de buurt een diamond verkooppunt zit. Misschien dat ik een enkel artikel kan krijgen.

Groet

Ik vond ze maar niks, allemaal weken ze af van de china's films.. wel begrijpelijk, maar vind ze niet goed overkomen op de verschillende filmpjes.

Ik had op AVP gelezen dat de cruise rockets 14 euro waren, maar 6 euro is natuurlijk een ander verhaal! Dikke aanrader lijk mij?

Ik zal ook even kijken naar goede producten, zodat daar misschien extra aandacht aan besteed kan worden op demo's :)

Top(vuurwerk) service:thumbsup:

Spanish Storm hadden we vorig jaar, die hebben we toen 4x geloof ik aan 1 persoon verkocht. Verder vroeg niemand erom. Zal naar de pijlen van Caferaat kijken, en natuurlijk naar de vuurwerkzonnen. Diamond demo ben ik gisteravond geweest. Het probleem is natuurlijk dat er bij ons in de buurt een diamond verkooppunt zit. Misschien dat ik een enkel artikel kan krijgen.

Groet

Haha, 3 keer raden aan wie je dat karton spanish storm hebt verkocht :bye:

Om er helemaal zeker van te zijn dat we de Wolff producten dit jaar zeker in ons assortiment hebben, heb ik vandaag al het eerste deel vastgelegd bij Wolff. Ben er zelf erg blij mee, omdat ik weet dat we nu een probleem a la silver salute van vorig jaar voorkomen.

De volgende producten heb ik zo en zo even vastgelegd.
Salute
Silver Salute
Heavy One
Rebel
Mega Boost
Fire Vulcano
Wild Wild West
Cape Town
Spinning Blades
Full Metal Assault
Rocking fire
Space Shooters

Het gaat weer een goed jaar worden! Kan niet wachten totdat de webwinkel enzo weer online gaan! Heb er iig super veel zin in!

Groeten
Top Vuurwerk Rotterdam

Probleem SS wordt dus opgelost dit jaar. Dat is mooi.
En nog de drie anderen van mn lijstje in het assortiment.

Je bent goed bezig Dim :)

Wanneer gaat de webwinkel eigenlijk weer online? Vind het altijd fijn als ik van te voren alle prijzen enzo weet haha. En het is leuk om een beetje te zoeken op vuurwerksites om in de sfeer te komen.:D

Probleem SS wordt dus opgelost dit jaar. Dat is mooi.
En nog de drie anderen van mn lijstje in het assortiment.

Je bent goed bezig Dim :)

Er zijn dit jaar meerdere goede knal cakes, de SS hebben we iig nu ook dit jaar.

Met de hummer cake waar je om vroeg refereerde ik eigenlijk naar de witchcraft van Wolff, maar mocht niets zeggen.

De vervanger voor de fontein met mine van Marijn is je ook wel duidelijk toch:P?

Verder heb ik de single shot rebel op de film gezien en dat zag er heel goed uit!

We gaan er wat leuks van maken!

Groetjes
Team Top Rotterdam

Wanneer gaat de webwinkel eigenlijk weer online? Vind het altijd fijn als ik van te voren alle prijzen enzo weet haha. En het is leuk om een beetje te zoeken op vuurwerksites om in de sfeer te komen.:D

Vuurwerkcrew is een fantastische site met een heleboel informatie en prijzen.
Wij houden ook adviesprijzen van importeurs aan, voor zover ik zo kan zien staan die ook bij bijna alle producten in topics. Kan je verder nog niet helpen.

Bedoeling is dat rond 1 november de site compleet online gaat!

Groet

TVR (DIM)

Komen er ook meer potten van Wolf, dan bedoel ik oa de producten van het oude B&w, en de nieuwe producten daarvan? Want ik denk dat De vuurwerland lijn echt toppie gaat worden, ook de andere, zoals Black label.

Ik wacht af!

Edit: heb je nog antwoord Dim?

Laatst bewerkt:
Denk eerder dat dat pas ergens rond eind volgende maand zal gaan worden aangezien de site rond november open zou gaan.

Ik denk zelf dat Dim nog lekker ligt te slapen na zo'n zwaar weekend als laatst.:p

Ik zag hem woensdag anders nog bij Tiel rondscharrelen. Hij was inderdaad wel minder spraakzaam dan gebruikelijk :p
Bijna alle besloten importeursdemo's zijn inmiddels geweest. Ik kan me zo voorstellen dat Dim dan nog moet overleggen met zijn baas, en met importeurs om leuke afspraken te maken. Geef hem wat tijd om het assortiment rond te breien :)

Back
Bovenaan