Top Vuurwerk Rotterdam

Ik had een vraagje, hadden jullie vorg jaar de Golden willow en de Brocade crown van Zena Nederland in jullie collectie?
Of de super 4-16 van Wolf?

Alvast bedankt :D

Laatst bewerkt:
Dat komt omdat wij Bon fireworks niet officieel mochten verkopen.
In Rotterdam was eigenlijk maar 1 officieel verkooppunt.

Alleen bleek in Januari dat er ook geleverd is aan andere verkooppunten om ons heen in Rotterdam.

Misschien dat het dit jaar anders zal zijn en wij ook bon mogen verkopen. Wij intern moeten ook kijken wat we dit jaar met onze collectie doen.

Groetjes,
top vuurwerk rotterdam

Dat komt omdat wij Bon fireworks niet officieel mochten verkopen.
In Rotterdam was eigenlijk maar 1 officieel verkooppunt.

Alleen bleek in Januari dat er ook geleverd is aan andere verkooppunten om ons heen in Rotterdam.

Misschien dat het dit jaar anders zal zijn en wij ook bon mogen verkopen. Wij intern moeten ook kijken wat we dit jaar met onze collectie doen.

Groetjes,
top vuurwerk rotterdam

Zou echt top zijn, veel producten van Bon en ik weet gewoon zeker dat aan het eind van het jaar weer veel mensen inkopen gaat doen bij jullie. En hopelijk weer een geweldige actie waar je U tegen zegt! :):wink:

:bye:

Top vuurwerk Rotterdam,

Jij had het een tijdje terug over een 2e vestiging, is dat gelukt of gaat het nog komen? of horen wij dat later?

Groeten!

Dit jaar gaat dat zeker niet gebeuren. Wel zijn we bezig om de huidige locatie aan te passen en klaar te maken voor de toekomst. Ook de eigenaar van Top Hout wil zich in de toekomst meer gaan richten op het vuurwerk. Zo zijn we bijvoorbeeld al begonnen met het bepalen en voorbereiden van de nieuwe collectie. Ook is 1 van ons bezig om pyrotechnicus te worden.

Na de grote drukte van vorig jaar en daarmee de logistieke problemen die ontstonden is het voor ons heel belangrijk dat we alles goed voorbereiden en goed nadenken wat we in ons assortiment nemen.

We willen dit jaar ook weer een actie voor jullie organiseren... Hoe dit eruit gaat zien weten we nog niet zeker. We zullen dit binnenkort overleggen met de moderators van Vwc..

Ik hoop dat ik je vraag zo een beetje beantwoord heb.

Groetjes

Dim
Top Vuurwerk Rotterdam

Dit jaar gaat dat zeker niet gebeuren. Wel zijn we bezig om de huidige locatie aan te passen en klaar te maken voor de toekomst. Ook de eigenaar van Top Hout wil zich in de toekomst meer gaan richten op het vuurwerk. Zo zijn we bijvoorbeeld al begonnen met het bepalen en voorbereiden van de nieuwe collectie. Ook is 1 van ons bezig om pyrotechnicus te worden.

Na de grote drukte van vorig jaar en daarmee de logistieke problemen die ontstonden is het voor ons heel belangrijk dat we alles goed voorbereiden en goed nadenken wat we in ons assortiment nemen.

We willen dit jaar ook weer een actie voor jullie organiseren... Hoe dit eruit gaat zien weten we nog niet zeker. We zullen dit binnenkort overleggen met de moderators van Vwc..

Ik hoop dat ik je vraag zo een beetje beantwoord heb.

Groetjes

Dim
Top Vuurwerk Rotterdam

Dat de eigenaar later zich meer wilt richten op vuurwerk is al geweldig om te horen, ik zelf ben benieuwd naar de nieuwe actie en het assortiment, we wachten met zen allen af.

succes allemaal de komende tijd bij Top hout en diegene die pyrotechnicus wilt worden!

Bedankt voor je antwoord

Vorig jaar had top vuurwerk egt een top collectie, was in 1x klaar, ze hadden alles wat ik nodig had!
Stond in de rij en zij wisten dat wij van vuurwerkcrew waren, opeens komt iemand naar ons toe en zegt, kom maar even achter staan krijgen jullie wat drinken, jullie bestelling wordt gemaakt! haha Helemaal super!
Hopelijk dit jaar weer zoon top collectie en zoon geweldige actie, wordt iedereen natuurlijk blij van.
zou zeggen, zet em op top vuurwerk rotterdam!

Rik

Als je mij een PM stuurt met alle prijzen die je wil hebben zoek ik ze voor je op. Verder hebben wij een groot aantal van onze prijzen op de adviesprijzen in de betreffende product topics gebaseerd. Deze prijzen komen zo van de betreffende importeur af en worden door de heren van de crew in die producttopics geplaatst.

hoop je zo geholpen te hebben.

Ik rijd elke dat minimaal 6 keer langs de winkel.
En elke dag kijk ik er naar en denk bij me zelf zouden ze niet open zijn kon ik is een rondje lopen in de bunker oa.

Als je mij een PM stuurt met alle prijzen die je wil hebben zoek ik ze voor je op. Verder hebben wij een groot aantal van onze prijzen op de adviesprijzen in de betreffende product topics gebaseerd. Deze prijzen komen zo van de betreffende importeur af en worden door de heren van de crew in die producttopics geplaatst.

hoop je zo geholpen te hebben.

het ging mij in het algemeen om de prijzen maar als julie gewoon de adviesprijzen hanteren weet ik genoeg iig:D

bedankt voor de reactie!!!

Ik heb nog een vraagje, hadden jullie vorg jaar de hele collectie van Royal Fireworks, dus de Red factory en Royal Garden collection?
Zoja? Zal dat dit jaar weer zo zijn? En is het dan ook met The FU collection?

Alvast bedankt!

Ik heb nog een vraagje, hadden jullie vorg jaar de hele collectie van Royal Fireworks, dus de Red factory en Royal Garden collection?
Zoja? Zal dat dit jaar weer zo zijn? En is het dan ook met The FU collection?

Alvast bedankt!

Ben zelf persoonlijk groot fan van de Royal cakes, dus dat moet wel goed komen!

Groetjes
Dim

Beste Top Vuurwerk Rotterdam,

Heb net in het topic van ''de nieuwe website van Marijn'' gelezen dat jullie geen marijn meer zullen voeren(binkie's:cry:), dat zag ik al aankomen nadat ik jullie niet tussen de dealers zag staan.
Nu in mijn vraag; Komt er een ander merk voor in de plaats, of worden de merken die er al bijvoorbeeld zijn groter (de hoeveelheid producten enzovoorts)?
Of, horen we dat later?

Denk wel dat daar over gepraat moet worden

Alvast bedankt!

Dit jaar gaan we verder waar we gebleven waren zoeken naar het beste vuurwerk voor in onze collectie. We hebben dit jaar in ieder geval Royal Fireworks waar we meer mee gaan doen, we zullen dus alle producten verkopen, ook zal Wolff uitgebreid worden. Ook zullen we weer de toppers van Beko gaan erkopen. Hoe we ons assortiment verder gaan aanvullen doe ik nog geen uitspraken over. We zijn aan het kijken naar al het moois dat er al is en nog gaat komen!!

Wel zullen we ism Jawe en VWC weer een ludieke actie bedenken waar jullie hopelijk erg blij mee zullen zijn!!

Voor nu even genoeg info over onze plannen!

Mvg
Dim

Back
Bovenaan