Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Brocade Crown en Golden Willow van Zena hadden we en de Heavy 3, 4, en 5 van Wolf
Groetjes
Bonfire werd al verkocht...hopelijk komend jaar ook weer![]()
Dat komt omdat wij Bon fireworks niet officieel mochten verkopen.
In Rotterdam was eigenlijk maar 1 officieel verkooppunt.
Alleen bleek in Januari dat er ook geleverd is aan andere verkooppunten om ons heen in Rotterdam.
Misschien dat het dit jaar anders zal zijn en wij ook bon mogen verkopen. Wij intern moeten ook kijken wat we dit jaar met onze collectie doen.
Groetjes,
top vuurwerk rotterdam
Dit jaar gaat dat zeker niet gebeuren. Wel zijn we bezig om de huidige locatie aan te passen en klaar te maken voor de toekomst. Ook de eigenaar van Top Hout wil zich in de toekomst meer gaan richten op het vuurwerk. Zo zijn we bijvoorbeeld al begonnen met het bepalen en voorbereiden van de nieuwe collectie. Ook is 1 van ons bezig om pyrotechnicus te worden.
Na de grote drukte van vorig jaar en daarmee de logistieke problemen die ontstonden is het voor ons heel belangrijk dat we alles goed voorbereiden en goed nadenken wat we in ons assortiment nemen.
We willen dit jaar ook weer een actie voor jullie organiseren... Hoe dit eruit gaat zien weten we nog niet zeker. We zullen dit binnenkort overleggen met de moderators van Vwc..
Ik hoop dat ik je vraag zo een beetje beantwoord heb.
Groetjes
Dim
Top Vuurwerk Rotterdam
Als je mij een PM stuurt met alle prijzen die je wil hebben zoek ik ze voor je op. Verder hebben wij een groot aantal van onze prijzen op de adviesprijzen in de betreffende product topics gebaseerd. Deze prijzen komen zo van de betreffende importeur af en worden door de heren van de crew in die producttopics geplaatst.
hoop je zo geholpen te hebben.
Ik heb nog een vraagje, hadden jullie vorg jaar de hele collectie van Royal Fireworks, dus de Red factory en Royal Garden collection?
Zoja? Zal dat dit jaar weer zo zijn? En is het dan ook met The FU collection?
Alvast bedankt!