Top Vuurwerk Rotterdam

Nou dat is dus toch flink fout gegaan met vuurwerktotaal en TOP vuurwerk.

Er is totaal niet geleverd door vuurwerktotaal aan TOP vuurwerk Rotterdam. Maandag een herkansing en anders vervangend vuurwerk.

Ik kom er net vandaan.

Ik heb net vuurwerkvisie gebeld, en ze zeggen dat het bestelling systeem een vertraging heeft opgelopen. waardoor het later geleverd wordt. Dus maandag zou het er moeten zijn.

Ik hoop alleen echt niet dat we iets vervangends moeten gaan uitkiezen. Aangezien vuurwerktotaal hele goede deals had.

En ik vindt het ook heel onhandig dat TOP Vuurwerk niet bereikbaar is.
Het tel-nummer op de site doet het niet.

Ik heb net vuurwerkvisie gebeld, en ze zeggen dat het bestelling systeem een vertraging heeft opgelopen. waardoor het later geleverd wordt. Dus maandag zou het er moeten zijn.

Ik hoop alleen echt niet dat we iets vervangends moeten gaan uitkiezen. Aangezien vuurwerktotaal hele goede deals had.

En ik vindt het ook heel onhandig dat TOP Vuurwerk niet bereikbaar is.
Het tel-nummer op de site doet het niet.

Ik heb Big Five besteld, mocht er vervangend vuurwerk worden aangeboden, dan wil ik dus minimaal 5 19 shots cakes met vergelijkbare kruitinhoud.

Ik heb Big Five besteld, mocht er vervangend vuurwerk worden aangeboden, dan wil ik dus minimaal 5 19 shots cakes met vergelijkbare kruitinhoud.

Lijkt me ook logisch dat ze je dat aanbieden, of denk jij dat ze je met een pakje trektouwtjes af willen schepen??

Prima geregeld uiteindelijk! Gewoon mijn bestelling meegekregen met nog een leuk extraatje.

Alle lof voor top vuurwerk.

Goede winkel; goede service, goed personeel, goed assortiment.

Ze zijn alleen mijn 4 wensballonnen vergeten, maar ach, ik vergeef het ze.

Ik heb bij deze winkel met de freakkorting gekocht. Je had een ruim assortiment om te kiezen met zeer veel toppers. Bij het afhalen was alles goed geregeld en zeer snel afgehandeld.

Top vuurwerk, bedankt voor alles en tot volgend jaar!!

Hoop dat ze dit jaar weer freakskortig doen (vorig jaar had ik er geen budget voor) en dat ze weer de hooghoed, down under,binkie, en amazone verkopen en meer top producten.

Kwam hier op de nacht van 27 op 28 dec. Toffe gasten en ruim assortiment! De 30e nog even langs gegaan voor een bestelling! ;)

Zoals altijd goed geholpen. Was voor openingstijd al voor de deur. Gezellig even staan praten met wat personeel en na een kleine vertraging netjes alles op kunnen halen. Was zo binnen, en ook weer zo buiten.
Wat mij betreft nogsteeds een van de beter georganiseerde dealers. Én ze verkopen Marijn!

Zoals altijd goed geholpen. Was voor openingstijd al voor de deur. Gezellig even staan praten met wat personeel en na een kleine vertraging netjes alles op kunnen halen. Was zo binnen, en ook weer zo buiten.
Wat mij betreft nogsteeds een van de beter georganiseerde dealers. Én ze verkopen Marijn!

Het is volgens mijn ook de enigste winkel in heel de regio die Marijn verkoop. dus hoop dat ze dit jaar weer marijn verkopen.

Back
Bovenaan