Top Vuurwerk Rotterdam

Toen ik er gisteren was, hadden ze nog aardig wat werk voor de boeg en weinig tijd voor uitgebreide gesprekken.
Ik zou of nog even een paar dagen wachten, of gewoon bellen.

Ze zijn er zich trouwens van bewust dat niet alle filmpjes correct zijn, daar wordt aan gewerkt.

Heeft iemand een telefoon nummer voor mij? Want het telefoon nummer op de site doet het niet. Ik zou graag een bestelling willen doen

nee ik heb geen idee ik heb wel een folder in de bus gehad met tot 70% korting. Enkelt die korting geldt voor alle dagen dus of er nog extra wat gedaan wordt voor de 31ste staat er niet bij. Wat ik wel weet is dat ik op alle dage bijna niemand bij de winkel zie en ik niet echt de geweldige kortingen van 70% ergens heb kunnen ontdekken. De enigste kortingen die ik zag was op het kleine spul de grote dingen moet gewoon vol voor betaald worden. Als het morgen net zo word als de rest van de dagen kan je morgen rustig op je gemak is gaan kijken wat er gaat gebeuren dan ben je 1 van de weinige in de winkel.

Bij een grotere afname zal je ongetwijfeld wat korting kunnen bedingen (was mij ook toegezegd).
Ik had echter eerverleden week een email gestuurd met wat vragen over het assortiment, waar ik nooit antwoord op heb gehad.
Ik heb het o.a. hierom maar dit jaar aan me voorbij laten gaan en elders besteld.

TOP Vuurwerk Rotterdam (Tot 30% korting)
Goedemorgen allemaal,

Vanaf vandaag lanceren wij misschien wel een kortingsactie op het dikste assortiment!
Wij hebben producten in het assortiment van:
- Lesli Vuurwerk
- ZEN Fireworks
- Cafferata Vuurwerk
- Katan Vuurwerk
- Evolution Fireworks
- Marijn Vuurwerk
- ????? (Wensen van jullie?)

Vanaf een besteding van 250euro excl. korting geven wij 30% korting op alle:
- Cakes
- Pakketten
- Pijlen
- Combiboxen

De Big Momma van Lesli is dus te koop voor een bedrag van €70,00! Of wat dacht je van de boxen van ZEN fireworks? €122,50!

Het overige vuurwerk kan gekocht worden met een korting van 10%.

Hoe kan er besteld worden?
Download het excelbestand, vul deze in en mail deze naar [email protected].
Binnen een aantal dagen ontvang je van ons een factuur, deze kan bij ons in de winkel betaald worden, maar ook via bankoverschrijving. De actie zal lopen tot 1 December.

Voorwaarden
- Minimaal bestelbedrag €250,00 (Dus minimaal afrekenen €250,00 - 30% = €175,00
- Meerdere bestellingen plaatsen mogelijk.
- Wijzigen bestelling niet mogelijk.
- Afhalen onder voorbehoud nacht van 27 op 28 December 0:00, anders in overleg.
- Bestellingen kunnen gemaild worden naar [email protected].
- Voor de extreem grote bestellers > €1250,00 maken wij een offerte.
- Bij interesse in hele kartonnen graag even mailen.
- Betaling binnen 2 weken na ontvangen factuur.

- De eerste 50 bestellers ontvangen nog wat leuks EXTRA.

Wij hopen dat jullie dit wat vinden! Wij hebben onze stinkende best gedaan om een TOP assortiment samen te stellen voor jullie.

LET OP: Wolff Vuurwerk is onder voorbehoud op de lijst. Mocht dit toch niet doorgaan dan bedenken we samen een passende oplossing.
Bijgevoegde bestanden
Actie Top Vuurwerk 2013.xlsx (32,3 KB, 10x gelezen)
Laatst gewijzigd door ~Dim~; Vandaag om 19:48.

Informatie komt van fpm. (Mocht ik het niet plaatsen graag verwijderen)

Goed gevonden, deze actie mag uiteraard ook op VuurwerkCrew.
Ik zal hiervoor een nieuw topic aanmaken.

Zal ook even een korte uitleg geven over de doorstart van onze winkel.
Zoals bij een aantal wel bekend ging het niet zo goed met de vorige
eigenaar die veel problemen heeft gehad door de crisis en met zn gezondheid.
Vorig jaar is de winkel EIND december overgenomen en is er helaas niet veel mee gedaan.
Dit jaar zal dat weer anders gaan, we zijn begonnen met een grondige verbouwen zodat
Top Vuurwerk weer is wat het ooit was, een winkel voor en door liefhebbers.

We denken een erg leuk assortiment voor iedereen samengesteld te hebben, een deel van de producten
hiervan kunnen we dus ook met een 30% korting aanbieden.

Even genoeg info, wat foto's van de verbouwing:

Zo onze winkel begint weer vorm te krijgen! We hebben volledige vrijheid om er iets moois van te maken,
hier gaan we dan ook even goed gebruik van maken! Dit jaar moet TOP worden! (Goede woordkeuze!)

We laten jullie graag even meegenieten met het zwoegwerk dat we in de winkel verzetten! hahah, heerlijk om met
onze passie bezig te zijn! We hopen dat jullie dit leuk vinden.

2_foto1.JPG

Oke, nog veel werk te doen dus!

1_foto1.JPG

Tyeah, klaar om even goed op te ruimen en te verven! De ingang komt na de verbouwing weer aan de voorkant!

3_foto1.JPG

De grote dummy borden verven koste al behoorlijk wat kracht en tijd, nu de kasten nog.

4_foto1.JPG

Kasten zwart spuiten, wat een werk....

5_foto1.JPG

Afgeplakt en klaar voor de spuiter!

7_foto1.JPG

Eindresultaat van een paar weken klussen.Plan is om op de onderste gele balk de namen van onze leveranciers te zetten!

6_foto1.JPG

De eerste dummy's hangen!

WIJ ZIJN ER KLAAR VOOR, JIJ OOK?

Weer even een kleine update van ons!

Langzaam komen de eerste dummy’s binnen. Hier nog even snel in de kast gezet!
foto_35.JPG

Ook is er al wat ander spul binnengekomen dat we eens goed gaan testen bij onze winkel!
CAT 01!!!!

foto_43.JPG

foto_53.JPG

Ik zag dat er ook een Top vuurwerk Amsterdam komt. Heeft deze winkel iets met jullie te maken of staat die totaal los van jullie?

Wat is de voor verkoop aktie voor dit jaar ? Neem aan niet die 30% want die loopt maar tot morgen.

Ben hier ook benieuwd naar. Ik bestel elk jaar bij Top, dus ik ben benieuwd wat er voor acties zijn?

30% actie liep tot 1 december, vergelijkbaar met bestellen bij winkels als Orthen. Dit staat in diverse posts uitgelegd (fpm). Na die datum 20% gratis vuurwerk is mij verteld.

Anthony, volgens mij ben jij in het verleden al vaker langs geweest als klant. Ik zou eens gaan praten met Dim. Mogelijk dat hij wat voor je kan betekenen. [email protected] kan je hem mailen.

Klopt dit adres dat bij mijn bestelling via vuurwerktotaal staat wel?

Vuurwerktotaal Rotterdam

Top Vuurwerk VWT Rotterdam
Boezemsingel 23
3034 ED Rotterdam

Zojuist even in de winkel geweest, wat een prachtige winkel hebben ze ervan gemaakt! Je kan wel zien dat ze hier veel tijd en aandacht aan besteed hebben!

huh wtf, ik heb bij vuurwerktotaal besteld
Ik kan ze ook niet bereiken.:shocked:

Het telefoonnummer van de website doet het niet....

Net even vuurwerkvisie aan de lijn gehad. De reden dat ze niet meer op de site staan is omdat ze vol zitten met bestellingen. anders kunnen ze niet meer leveren.

Dit blijft toch één van mijn favorieten winkels!
Makkelijk bestellen, en super snel afhalen.
Bestelling wordt nagekeken, en kreeg nog iets leuks erbij.

Keep up the good work!!

Tot volgend jaar!!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan