Top 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heerlijke lijsten komen er weer voorbij, en die nieuwe beelden uit het archief afgelopen (en komende) zaterdag maken het sfeertje helemaal af. Bijna mogen we los...bijna

Lekkere lijstjes weer hoor heren. Weer de nodige nummers aan mijn spotify toegevoegd

Ik word wel happy van al de lijstjes die ik zie. Er komen veel nummers voorbij die ik zelf niet heb gekozen maar die ik wel een plekje in de top2000 gun!

Ik word wel happy van al de lijstjes die ik zie. Er komen veel nummers voorbij die ik zelf niet heb gekozen maar die ik wel een plekje in de top2000 gun!

Zou fijn zijn als je 100 nummers in je lijstje kon opnemen. Had nu geen ruimte meer voor Pink Floyd, The Beatles, The Who, Bee-Gees en ga zo maar door. Maar dat is het leuke van de Top 2000. Er zijn genoeg mensen die juist weer nummers kiezen die wij niet kiezen.

En ik hoop dat Child in Time op 1 komt dit jaar of Stairway to Heaven.

Zou fijn zijn als je 100 nummers in je lijstje kon opnemen. Had nu geen ruimte meer voor Pink Floyd, The Beatles, The Who, Bee-Gees en ga zo maar door. Maar dat is het leuke van de Top 2000. Er zijn genoeg mensen die juist weer nummers kiezen die wij niet kiezen.

En ik hoop dat Child in Time op 1 komt dit jaar of Stairway to Heaven.

Ik denk claudia de breij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan