Top 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb hier Linkin park RSD op vinyl liggen. intresse? :)

Mijn lijstje ga ik jullie zeker niet onthouden:
http://stemmen.top2000.nl/mijnlijst.html?h=9a7b320fe415f98f8b00bde498c97d31

Het mooiste van alles vind ik dat bij elk ander lijstje nummers tussen zitten waarvan ik echt denk "die zet je er toch niet tussen" ;)
Dat zal voor jullie niet anders zijn met een lijstje dat voor de helft uit de foute top 500 bestaat, het zijn ook meer herinneringen dan kwalitatief goede muziek :p

Geinig om te zien dat er behoorlijk wat overlap zit tussen de lijstjes hier, terwijl heel weinig nummers voorbij komen die altijd hoog in de top 2000 staan.

Geinig om te zien dat er behoorlijk wat overlap zit tussen de lijstjes hier, terwijl heel weinig nummers voorbij komen die altijd hoog in de top 2000 staan.

Charly Lownoise en Menthal Theo - Wonderfull days zie ik vaak voorbij komen.
Leuk gewoon, nu Radio zich wat meer richt op jonger publiek, vermoed ik dat de Top 2000 dit jaar ook anders zal zijn.
Zag je vorig jaar al.

Ik heb een tweede lijstje ingestuurd, maar ik heb nu al een stuk of vijf nummers waarop ik ook wou stemmen.
Maar ik laat het maar ff zo.

Deze bijvoorbeeld, waar het over gaat... heroïne.

Mooi lijstje. Queen weer terug op de troon, top! En zoals hierboven staat inderdaad, lekker aanzetten en stoken maar!

Goede nummers. En bekend ja er zijn altijd betere soms. Maar Het blijven ook toppers. Was zelf te laat met het invullen. Maar ja blijft moeilijk kiezen der zijn zoveel goede Nummers. Vooral Eagles HotelCalifornia en Queen - Bohemian Rapsody. blijven terecht wel toppers. Toch luister ik voor deze tijd van het jaar en rond het oudjaar ook wel graag. Last christmas van wham of Happy New year van abbo. Maar de 2 nummers die voor mij dit wat mindere jaar wel typeren door het overlijden van een ouder zijn dan toch. Eric clapton met tears in heaven. Een nummer met veel gevoel. En City to city Road ahed. En marco is sinds ik hem live heb gezien ook zeker hoog op me lijst komen te staan. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan