Top 2000

Opvallend veel mensen die rock nummers kiezen.

Helaas toch iemand die op "Happy" moest stemmen.

hoe meer rock hoe beter...blijft er minder ruimte over voor die beatles / queen en nederlandstalige meuk ;-)

Ik heb in mijn lijstje vele nummers staan die niet het beste zijn van de artiesten in kwestie, maar je moet ook realistisch zijn...welke nummers maken nog enige kans in het babyboomer geweld van radio2....en daar vervolgens je keuze op afstemmen ;-)

Ik heb in mijn lijstje vele nummers staan die niet het beste zijn van de artiesten in kwestie, maar je moet ook realistisch zijn...welke nummers maken nog enige kans in het babyboomer geweld van radio2....en daar vervolgens je keuze op afstemmen ;-)

Klopt, in je vrije keuze kun je ook allerlei gekke nummers zetten, maar als je bij voorbaat al weet dat ze de lijst niet halen... Kun je beter wat anders stemmen, anders heeft het stemmen uberhaupt weinig nut.

Hier mijn lijst. Ook niet allemaal mijn top favorieten, maar toch stuk voor stuk naar MIJN smaak fijne nummers.
http://stemmen.top2000.nl/mijnlijst...124f0d761bb3#!/index.html?page=1&q=&view=list

Back
Bovenaan