Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Lijkt me onmogelijkIs hij nou nog slechter dan vorig jaar of ben ik nou gek?![]()
Deze route zou ik iig nemen. Denk dat er maar weinig mensen hier op een dampende tomahawk zitten te wachten.Misschien kun je hem nog annuleren omdat je hem de 30e niet op kan halen? Zou een mooie uitweg zijn en budget vrijmaken om iets moois te kopen![]()
Handig hoe Lesli de markt bespeelt hèDeze is niks meer met de komst van Riakeo. Beide voor de hoofdprijs, waarbij Riakeo er met kop en schouders bovenuit steekt.
Hahaha met andere woorden de Tomahawk is niet mooi.. Ik ga hem sowieso proberen.Misschien kun je hem nog annuleren omdat je hem de 30e niet op kan halen? Zou een mooie uitweg zijn en budget vrijmaken om iets moois te kopen![]()
Mwah, ik blijf erbij wat ik na afgelopen jaarwisseling zei. Het is best een mooie bak met mooie effecten, maar mist gewoon wat burst. Daardoor de hoofdprijs die ervoor gevraagd wordt absoluut niet waard. Maar het is dus niet zo dat het echt helemaal niks is. Steek hem wel op een rustig moment af, dan komt hij nog het beste tot zijn recht.Hahaha met andere woorden de Tomahawk is niet mooi.. Ik ga hem sowieso proberen.
Ik heb 175 euro betaald dus niet boven de 200 wat je voorbij ziet komen. En bedankt voor de tip, komt goed we gaan het meemaken.Mwah, ik blijf erbij wat ik na afgelopen jaarwisseling zei. Het is best een mooie bak met mooie effecten, maar mist gewoon wat burst. Daardoor de hoofdprijs die ervoor gevraagd wordt absoluut niet waard. Maar het is dus niet zo dat het echt helemaal niks is. Steek hem wel op een rustig moment af, dan komt hij nog het beste tot zijn recht.
Eddy.
Hij is matig, bij lange na niet wat je ervan zou mogen verwachten. De boeketten zijn voor 30mm te klein en te leeg en de burst is matig. Vorig jaar liep hij bij mij ook nog eens niet door, hij kwam laat van de boot en was vermoedelijk vochtig wat natuurlijk niet helpt. Laat het nu dit jaar weer het geval zijn dat deze op het laatste moment van de boot lijkt te komen...Hahaha met andere woorden de Tomahawk is niet mooi.. Ik ga hem sowieso proberen.
Hij is matig, bij lange na niet wat je ervan zou mogen verwachten. De boeketten zijn voor 30mm te klein en te leeg en de burst is matig. Vorig jaar liep hij bij mij ook nog eens niet door, hij kwam laat van de boot en was vermoedelijk vochtig wat natuurlijk niet helpt. Laat het nu dit jaar weer het geval zijn dat deze op het laatste moment van de boot lijkt te komen...
Filmpjes zijn altijd goed! Ik hoop voor je dat ze hem dit jaar een stuk beter gemaakt hebben en dat het de topper is geworden die ik vorig jaar hoopte te zien. Als ze deze echt goed maken is het een product dat nog jaren mee kan, hij is namelijk al kooiloos.Balen zeg dat ie niet lekker doorliep bij je en de boeketten te klein waren. Ik probeer een filmpje te maken met het afsteken dus we gaan het zien.
Zn geld niet waard, 80 euro waaiertje echt flut voor 180Hahaha met andere woorden de Tomahawk is niet mooi.. Ik ga hem sowieso proberen.
Bij jou was het ook een forse tegenvaller toch?Zn geld niet waard, 80 euro waaiertje echt flut voor 180
Per 2 in vshape moet lukken toch?We gaan het gewoon proberen morgen... kijken of hij het dit jaar beter doet. Heb er 2 opgehaald bij Orthen dus letssgooo
*Kreeg de Cosmopolis er nog gratis bij
Bekijk bijlage 1806981
Wel extra schuin zetten, zodat je lekker een 180 graden waaier hebt.Per 2 in vshape moet lukken toch?![]()
Met die pleuriswind moet dat wel lukken...Wel extra schuin zetten, zodat je lekker een 180 graden waaier hebt.
Eddy.