Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zal mij allemaal benieuwen wat ze er zonder kooi uit weten te persen, als ik de reacties zie hier liggen de verwachtingen echt enorm hoog, ik wacht nog rustig af…
Wat ik een beetje vaag vind is dat we op de demo's de duurdere bakken nog niet hebben gezien.
Als importeur wil je toch juist je paradepaardjes naar voren schuiven?
Deze is nog niet uitgeleverd aan mijnals dealer, komt aankomende week pas bij ons binnen. Dat zou een oorzaak kunnen zijn dat ie nog niet geschoten is eegens![]()
DuidelijkDeze is nog niet uitgeleverd aan mijnals dealer, komt aankomende week pas bij ons binnen. Dat zou een oorzaak kunnen zijn dat ie nog niet geschoten is eegens![]()
Deze is nog niet uitgeleverd aan mijnals dealer, komt aankomende week pas bij ons binnen. Dat zou een oorzaak kunnen zijn dat ie nog niet geschoten is eegens![]()
Dan mag je de bunker wel heet stoken Patrick, want super droog zullen ze denk ik niet zijn.
Ik hoop echt van harte voor alle bestellers dat deze bak toch echt goed gaat presteren![]()
De kachel staat al flink warm Arjan![]()