Tomahawk

Heeeeeeel mooie box, maar 220 eurietjes is wel een beetje aan de hoge kant... :bonk:

Maar ja, wie weet in een dronken bui dat ie alsnog zomaar in het winkelmandje terecht komt... :D

Had eigenlijk weer voor de obsessed als waaier willen gaan.
Echter, die paar tientjes meer voor deze bak lijkt me het geld waard.
Op de lijst dus.

Ontzettend wreed deze bak !

Heeeeeeel mooie box, maar 220 eurietjes is wel een beetje aan de hoge kant... :bonk:

Maar ja, wie weet in een dronken bui dat ie alsnog zomaar in het winkelmandje terecht komt... :D

Hopelijk ben je dan weer nuchter als je bij het betalen bent :D

Ontzettend wreed deze bak !

Hopelijk ben je dan weer nuchter als je bij het betalen bent :D

Dat hoop ik ook, anders worden het er twee... :D

Maar goed, online voor 180 eurie, dus deze gaat er zeker komen. Wat een prachtbak. Sowieso dit jaar zoveel mooie nieuwe vuurwerkies, niet alleen van Pangu. Keuzestress!

de snelle waaier met 10 shots per rij, en de 120 shots (4x30sh compound) doen me erg veel denken aan de oude fanstyles van katan.
die waren altijd erg goed, hopelijk zal deze ook zo goed in de straat presteren! :)

Twijfel twijfel twijfel, hele dikke bak als hij net zo presteert in de straat als op film... Door de prijs twijfel ik om de gok te nemen...

Twijfel twijfel twijfel, hele dikke bak als hij net zo presteert in de straat als op film... Door de prijs twijfel ik om de gok te nemen...

Die twijfel had ik ook maar als deze het doet zoals op het filmpje is het echt een vette bak en daardoor ben ik overstag gegaan. Dit is een van de weinige nieuwe artikelen die ik besteld heb, meestal ga ik voor bewezen producten maar met Pangu durf ik het wel aan.

Tja een jaartje wachten is nogal een risico, producten die je vorig jaar voor het eerst kon kopen zijn al weer uitloop. Waardoor je nu weer het risico hebt op uitloop aangezien er geen bestaande voorraad gemengd is met nieuwe koopt iedereen al de nieuwe voorraad weer op.

Worden wel enkel heel grote orders gemaakt en met de verminderde koopkracht kun je je juist afvragen of alles op komt...

Die twijfel had ik ook maar als deze het doet zoals op het filmpje is het echt een vette bak en daardoor ben ik overstag gegaan. Dit is een van de weinige nieuwe artikelen die ik besteld heb, meestal ga ik voor bewezen producten maar met Pangu durf ik het wel aan.

Ik ben overstag!

Back
Bovenaan