Tomahawk

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Tomahawk
Netto gewicht: 25 gram per schot
Aantal schoten: ...
Effectomschrijving: Extra zwaar geladen cake: Knetterende mijnen, gevolgd door grote glitterboeketten, grote muur van zilveren mijnen en een grootse finale met zilveren blinkende sterren.
Tijdsduur: ...
Effecthoogte: ...
Verpakkingseenheid: ...
Afmetingen: ...
Richtprijs: € 34.95
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl
1534_Tomahawk.jpg

13462624.47c4107c.560.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt:
misschien omdat er staat max 25 gram per shot
dat niet elk shot 25 gram heeft?
zou het anders ook niet weten

Nee, geen 25 grammers of doorlontbakken geschoten. Er werden wel films (duidelijk china-films) vertoond. Deze zullen binnenkort wel op de site van Wolff verschijnen.

Goed om te weten pyroguy. Die films uit china zijn altijd prima. Weet je ook ongeveer wanneer die verschijnen op de site van wolff?

Extra zwaar geladen cake: Knetterende mijnen, gevolgd door grote glitterboeketten, grote muur van zilveren mijnen en een grootse finale met zilveren blinkende sterren.

Had meer kleur in gemogen,finale ook niet denderend. Nee dit is hem niet voor mij. Maar wel een aardige cake,:)

Mooie grote crackling mines zo te zien. Boeketten zijn niet heel groot maar de blinkers doen wat ze moeten doen! Lekker lang door blinkeren. Net als de mine!

Heeft veel weg van de oudere broer stars over Paris.

Ikzelf zie de vergelijking niet tussen deze en de Stars over Paris. Deze is compleet I-shape, heeft mines, en heeft een ander tempo daar waar de SoP Gedeeltelijk I-shape zowel W-shape is, geen mines heeft en ook nog groene effecten.

Verder over deze cake vind ik hem niet goed overkomen als ik op de film af ga. Te duur, geen bijzonder grote effecten en burst wat ik wel verwacht van 25 grammers.

Mooi ding hoor, dikke blinking mines die vallen me het meest op, boeketten zijn ook zeker niet verkeerd blinkers blijven toch wel mooi tijdje hangen.

Gaat toch wel op het lijstje komen mits te krijgen.

Back
Bovenaan