Tja wat moet je hier nu weer mee

Misselijk mens, peuken op uitdrukken:angel:
Nodig ons maar uit dit jaar, ik kom wel een uurtje mee stoken

Is het wel iemand uit de buurt??? Het is toch de *********** en niet de **************? Ik rijd wel eens pakketten in Zwolle met cycloon en als ik me niet vergis heeft die wijk alleen maar WEG aan het eind?

Er wordt ook gesproken bovenaan in de anonieme brief van ********** en verderop *********...

Een buurt/wijkbewoner weet toch hoe zo'n straat heet. Dit lijkt mij gewoon een "loze" bedreiging die mede door mede media hetze vluchtig in elkaar geflanst is.

Laatst bewerkt door een moderator:
Er wordt ook gesproken bovenaan in de anonieme brief van ************* en verderop ***********...

Een buurt/wijkbewoner weet toch hoe zo'n straat heet. Dit lijkt mij gewoon een "loze" bedreiging die mede door mede media hetze vluchtig in elkaar geflanst is.
Ohja oeps, overheen gelezen. Wel bijzonder verder.

Laatst bewerkt:
't is toch de triest voor woorden dit.. anoniem dreigen om de politie te bellen voor een niet strafbaar feit. :bonk:

Te droevig voor woorden, die persoon is gehersenspoeld door alle recente media berichten. Wat ik nog het ergste vind is dat dit anoniem gebeurd, als je dan al iets t3 klagen hebt doe het dan recht in iemands gezicht.

bizar dit echt en ook echt lullig om binnen te krijgen.
Het meest opmerkelijke hier is dat dit dus iemand is die blijkbaar zelf niet in deze buurt woont maar zich volledig baseertop wat een bekende/familie/vriend hem verteld heeft. En dan besluit zelf eenbrief te gaan sturen.

Ik zou wel aanraden om zelf een brief te maken en die in de straat door de bus te doen met dat je deze briief hebt gekregen en je eigen verhaal er bij en iedereen verzekeren van het feit dat als ze ergens mee zitten gewoon met jou kunnen praten en nergens bang voor hoeven te wezen. Scheelt misschien wat onnodige politie bezoekjes

Maar ja het blijft kut dit

bizar dit echt en ook echt lullig om binnen te krijgen.
Het meest opmerkelijke hier is dat dit dus iemand is die blijkbaar zelf niet in deze buurt woont maar zich volledig baseertop wat een bekende/familie/vriend hem verteld heeft. En dan besluit zelf eenbrief te gaan sturen.

Ik zou wel aanraden om zelf een brief te maken en die in de straat door de bus te doen met dat je deze briief hebt gekregen en je eigen verhaal er bij en iedereen verzekeren van het feit dat als ze ergens mee zitten gewoon met jou kunnen praten en nergens bang voor hoeven te wezen. Scheelt misschien wat onnodige politie bezoekjes

Maar ja het blijft kut dit

Jup, zou ik ook doen.

Het vuurwerk van Sydney was dit jaar bij jou voor de deur begrijp ik? Maar daar ben je wel mooi klaar mee. Als ze komend oud en nieuw je ook maar 1x met een doosje vuurwerk zien lopen, heb je kans dat ze al gaan bellen. Tenzij je één of andere agressieve tokkie bent, erg laf om dit zo anoniem te doen. Laten ze je dan fatsoenlijk aanspreken.

Rare mensen daar aan de andere kant van de IJssel ;-)

Wat een knakworst, anonieme held. Kots en kotsmisselijk wordt je ervan, eeuwige gejank. Wat is het adres? Dan ga ik in de straat staan knallen, dat is toch wat ze willen, dat ze de politie kunnen bellen. Kansloze figuren, zo klaar ermee. Pislink.

Laten we een Vuurwerkcrew meeting houden dit jaar?!!! Speciaal voor de mensen uit deze straat:mad:

Edit: straat bekend, had er overeen gelezen met al dat vuur in mijn ogen.

Bedankt voor het aanbod om gezellig te komen stoken, maar ik zorg er zelf wel voor, net als afgelopen oud en nieuw, dat de buurt weet dat ik mij niet tegen laat houden om mijn hobby uit te oefenen. :p

Was toch al van plan om alleen nog maar mega compounds aan te schaffen. Een stuk of 6 doorgelont geeft een mooie show van ongeveer 15 minuten. :D

En dan niet de naam er onder zetten???? Dan is ie/zij DUS WEL BANG! Wat een flikker (in de negatieve zin;verrader)

A: politie MOET JE OP HETERDAAD BETRAPPEN! Anders kunnen ze niks. Ze kunnen het weten, maar het gaat om bewijs.

B: Dit is ophitsing. Deze voelt zich nu gesterkt door de algemene tendens tegen vuurwerk. Dus wederom laf. Blijkbaar alleen de moed dit te doen bij een meerderheid. Dus typisch een schaapje.

C: zou er heel hard schijt aan hebben en vanavond nog een cake in de straat afsteken. lol. Maar sowieso als jij zegt binnen de tijden af te steken, wat boeit jou die brief dan eigenlijk.

Edit: en ze waren niet eens thuis. Tering ik kan er niet bij hoe triest dit is.

Onderstaande brief werd vanmiddag door de postbode bezorgt :mad:

Bekijk bijlage 52825

Ben de buurt al door geweest of de briefschrijver vergeten was zijn naam onder de brief te zetten. Natuurlijk wist niemand van deze brief af en wie die geschreven had. Er staan ook veel onwaarheden in. Zo zou ik buiten de reguliere afsteektijden vuurwerk hebben afgestoken. Dit is pertinent niet waar. Ik was te bang om politie aan de deur te krijgen. Ook ben ik na oud- en nieuw langs de deur geweest om een vergoeding te geven voor het wassen van de auto.

Daarnaast heb ik alle rommel netjes opgeruimd.

Wordt er zo niet gezelliger op.

Lekker laten praten, en even een tripje naar belgie maken voor een paar titanium salute blokjes :bye:

Westenholte is zwolle toch? Kom je komend jaar maar hij ons stoken in holtenbroek. Ik zou echt pislink worden als iemand zijn naam niet onder zo'n brief. En dan ook nog zeggen dat iemand anders zijn naam niet durft te zeggen en dan zelf het ook niet doen.
Waar gaan we heen in deze tijden. We hebben onze buurman die niet echt heel erg van vuurwerk lijkt te houden on 0000 gevraagd buiten te komen. En hij kwam ook. Beste manier is om iedereen uit te nodigen bij je feestje. En zorgen dat het goed verloopt. Maar dit soort gezeik is toch echt walgelijk? Tenzij je daadwerkelijk buiten de tijden stookte maar daar ga ik nu even niet van uit een dan nog moeten mensen naar je toekomen.
Greetz

De wraakacties hierboven zou ik achterwegen laten. En eerlijk is eerlijk, ook die 6 megacompounds. De kans dat er iemand gaat bellen is groot, dus zorg dat je met alles aan de goede kant van de wet zit. Niet te veel, niets buitenlands (voor de zekerheid), geen pre-CE, geen romeinse kaarsen etc. etc.

En laat ze dan maar bellen. Politie komt graag een bakje doen. Als ze maar vaak genoeg voor niets gebeld worden krijgen de meldingen als het goed is vanzelf minder prioriteit.

Je kan trouwens redelijk screenen op wie het kan zijn:
- niet het lef je direct aan te spreken, dat zijn vaak mensen die je minder goed kent. Dus directe buren zou ik een streep door zetten,
- ze denken dat je vuurwerk in de tuin afsteekt (cat 1?),dus ze wonen wel in de buurt (uitzicht op..),
- de straatnaam blijff moeilijk, dus woont niet in dezelfde straat.

Heb je toevallig iets van een achterbuur waar je niet zo lekker mee om gaat?

Je weet zelf het beste bij wat wel of niet klopt van die brief, met die insteek zou ik gewoon de deuren langs gaan om te peilen tot hoever de smaad en laster rijkt en wie naar buiten klapt als de bron. Of je stuurt zelf een brief met als uitnodiging een gesprek.
Zelf zou ik dan het de datum van het gesprek prikken op 31 december 2021 om 00:00 :p

Van een briefschrijver die net zo anoniem wenst te blijven als de buurtbewoner die (zogenaamd) bij de briefschrijver klaagde, ontving jij een brief in deze strekking....

De briefschrijver, die zelf dus niet eerder klaagde?, maar bij herhaling van excessief vuurwerk afsteken WEL (anoniem?) de politie durft te bellen..... Te zot voor woorden.
Inderdaad lijkt het een "lonesome cowboy" die deze actie op touw heeft gezet.

Hoe dan ook mooi lullig als je op deze manier even een mes in de rug gedrukt krijgt, terwijl je netjes stookt, opruimt en zelfs nog het autowassen voor "verkleurde auto's" betaalt.

Back
Bovenaan