Titanium Volcano

Artikelnummer: SL08
Artikelnaam: Titanium Volcano
Bruto Gewicht: volgt
Netto Kruitgewicht: volgt
Aantal Schoten: n.v.t.
Effectomschrijving: Een duo titanium vulkanen van ongekende schoonheid. Een rookarme wonderschone zilverspray. Set van 2 stuks.
Tijdsduur: volgt
Stijghoogte: volgt
Kartoninhoud: 30/2
Richtprijs: € 8.95

SL08.jpg

+ http://www.youtube.com/watch?v=jhLp6RNvuis" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
http://www.youtube.com/watch?v=jhLp6RNvuis"> http://www.youtube.com/watch?v=jhLp6RNvuis" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
De ene met blauwe, de andere met rode "flare". Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Is dat het kleine "mondingsvlammetje" wat deze kleur geeft?

Gezien vanavond op de demo van Beko Vuurwerk
Voor het geld 2 prima fonteinen.
Beiden starten met een bengaalse vlam, de een rood, de ander paars, en vervolgens met een hoogspuitende,zilverkleurige vulkaan.
Brandtijd circa 1 minuut

Super deze fonteinen, mooie bengaals vlammetje die overgaat in een langdurige vulkaan, voor het geld een absolute aanrader ja.

Ik zocht nog een goede zilverkleurige vulkaan, denk dat deze wel wat zijn voor mij. Niet al te duur en ook leuk voor misschien overdags.

Ben nou nooit echt een liefhebber van fonteinen geweest, maar de eerlijkheid dient gezegd te worden en dat is dat deze schiterend zijn, zowel qua hoogte en tijdsduur. Misschien dit jaar hier toch maar eens een keer fonteinen aanschaffen :rolleyes:

Ben zelf erg verliefd op goede fontijnen, zeker zonder crackling en met veel licht, en dat heeft deze, zelf nog een bengaalse vlam erbij!
Ik zie dit wel zitten om er een rij van aan te steken. :)

Ik zocht nog een goede zilverkleurige vulkaan, denk dat deze wel wat zijn voor mij. Niet al te duur en ook leuk voor misschien overdags.

Na het zien van het filmpje weet ik het zeker: deze staan 31 december hier op de stoep hoor:D.

Prachtige zilver vulkaan die hoog gaat en zonder crackling:D.

Kijk dat zijn weer 2 hele mooi nieuwe fontijnen in het assortiment van Beko, naast de silver sky vulcano zijn dit gewoon 2 mooie zilver fonteinen die een mooie brandduur hebben en een redelijke hoogte berijken. Ook het bengaals deel als eerst vind ik een sprookjes achtig effect geven wat dit een leuk product maakt, en de prijs is ook nogeens goed te noemen:)

Zoiets heb ik al eens eerder meegemaakt in 2006, weet alleen niet meer waar het vandaan kwam. Ik vond het destijds een erg leuke fontein, deze komt dus zeker op mijn verlanglijstje voor in de avond

Zoiets heb ik al eens eerder meegemaakt in 2006, weet alleen niet meer waar het vandaan kwam. Ik vond het destijds een erg leuke fontein, deze komt dus zeker op mijn verlanglijstje voor in de avond

Krijg je geen spijt van Danny.
Slecht 3,25 kost deze fontijn per stuk en daar heb je een minuut leuk vuurwerk voor.
Helemaal mooi kan het worden als je er een paar naast elkaar,tegelijk afsteekt.
Bij mij staat hij dan ook op mijn verlanglijst.

Meestal vind ik fonteinen qua prijs kwaliteit flink overpriced, maar deze dingetjes voor 3,25 zoals moontan zegt zijn gewoon een koopje.
Zitten erbij.

Dit zijn zeer leuke fonteintjes met een leuk extra bengaals voor-effect wat ze in mijn ogen dan ook meteen weer extra aantrekkelijk maakt, zeker voor die prijs. Leuke fonteinen om een paar van naast elkaar tegelijk te ontbranden, dan heb je denk ik meteen een leuke betaalbare eyecatcher in je straat. Want zeker ook het titanium heldere witte licht zal denk ik zeker wat aandacht trekken, kijk maar hoe ze de boel verlichten in de film. Ook lekker dat ze rook arm zijn en je dus extra kunt genieten van dit schouwspel zonder belemmerende rook.

ik ga hem maar bestellen, voor die 6,5 euro kan je bijna geen miskoop hebben.
En idd weer eens een fontein zonder crackling, nu nog een fontein met allemaal kleuren zonder crackling en ik ben helemaal verkocht.

dit zijn 2 leuke fonteinen zeg .
ze kosten echt geen drol en ze spuiten redelijk hoog
als ik ze toevallig tegen het lijf loop zal ik hier zeker 2 van bestellen :D

Wat zijn dit geniale vulkanen zeg! Echt helemaal super!
De bengaalse vlam is echt diep en helder van kleur, prachtig blauw en rood!
De zilveren fontein hierna is erg goed uitgewerkt, komt goed hoog en is zeer langdurig. Was hierover ontzettend te spreken!!

Back
Bovenaan