Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wat een schatjes! Ik had er ook 2 in mijn show verwerkt, ze kwamen na de Bengal Torch van Beko, en dat was een prima combinatie! Voor die prijs absoluut niet laten liggen, ze zijn echt goed!
Dit zijn prima fonteintjes, had ze in de opwelling gekocht, dus ik wist niet precies wat ze deden, eerst een mooie heldere vlam, die van mij wel iets hoger had gemogen, maar dat werd goed gemaakt door een redelijk hoge fontein met een felle witte kleur
Wat een enorme topvulkanen dit! Kan er nog steeds niet over uit, zo'n lage prijs voor zulke toppers, had er 10 en heb er stuk voor stuk van genoten haha! Volgend jaar zeker weer, helemaal goed!
Ik vond ze ook helemaal super. Mooie combinatie van bengaalsvuur en een zilverfontein net zoals de silver sky vulcano. Misschien een idee om er nog meer kleuren van uit te brengen?
Ik ben hier zeer over te spreken en neem ze dit jaar zeker weer.
Dit zijn inderdaad geweldige fontijnen.
De kleuren zijn zeer helder en de tijdsduur is echt perfect.
Ook door de prijs maakt dit voor mij een echte topper.
Inderdaad prachtige fonteinen! De vlam vooraf is erg helder en fel, vooral de blauwe vlam vond ik erg mooi. Effecten komen een meter of 2 hoog en zijn erg zuiver. Zeker niet laten staan!
Deze fonteinen hadden we al eerder op de demo van Beko gezien.
Ik had 4 setjes van 2 fonteinen gekocht, voor het geld hoef je het niet te laten.
Maar wat een sensationeel mooie en leuke dingen voor die prijs zijn dit zeg.
Prachtige bengaalse vlam gevolgd door een lange hoog spuitende vlam in zilver.
Top product voor een topprijs. Daarom volgend jaar zeker weer!!
helemaal mee eens had ook een setje gekocht voor de kleine maar vond ze zelf helemaal te gek volgende keer komen er wel wat meer en zeker voor de prijs echt een goede fontein
Gisteren werd dit pakketje van 2 vulkanen weer geschoten op de Demo.
Ondanks de harde wind, was het effect inderdaad hoog te noemen en dat
voor zo'n klein ding. Er komt meer uit dan een gemiddelde fontein met
een groter formaat.
Dit is een leuk product voor het begin van een showtje. Ik zal hem noteren.
Om de meter deze fonteintjes het bengaalse vuur neerzetten en dan de leuke fonteintjes. Erg goed product als ik afga op de filpmjes.