Titanium Thunder

Ik had vol verwachting een karton.. Viel echt zwaar tegen helaas. Tempo niet constant, elke cake had een ander tempo. Domper van de avond, maar Marchel kennende gaat er dit jaar weer een beest van een cake komen!

Had met gilbert een deal voor 2 kartonnen TT versie 2013. Helaas bleek het gewoon de 2014 versie te zijn die ik had gekregen. De 2013 versie alleen mee gemaakt op demo's en niet in de straat dus kon het niet echt vergelijken qua knal. Vond de 2014 versie niet slecht in de straat in ieder geval.

Had 5x Titanium Thunder... en omdat ik die al eind van de zomer al besteld had bij Vuurwerk Huizen kreeg ik gelukkig de 2013 versie van Patrick.

Opbouw van het showtje was 2x TT's en daarna 3x TT's.
Het volk vond ze prachtig en ik zelf ook :D
Knal was goed hard, harder dan die van de Finale Fate.

Laatst bewerkt:
Had 5x Titanium Thunder... en omdat ik die al eind van de zomer al besteld had bij Vuurwerk Huizen kreeg ik gelukkig de 2013 versie van Patrick.

Opbouw van het showtje was 2x TT's en daarna 3x TT's.
Het volk vond ze prachtig en ik zelf ook :D
Knal was goed hard, harder dan die van de Finale Fate.

Ja dat mag ook wel. In de Titanium Thunder zit 371 gram kruit verdeeld over 70 schoten, De Final Fate doet het met 499,2 gram kruit en 150 schoten. Dus reken maar uit. Beide toppertjes als ik de films zo zie.

In tegenstelling tot sommige mensen zijn mij hier prima bevallen.
Kwamen er thuis achter dat wij de 2013 versie hadden en wat is dit een rammer zeg, heerlijk tempo met super knallen!

Filmpje komt nog!

Geschoten Oudjaarsdag 2014/2015

Leuke filmpjes, ik had ook genoten van deze cake (2013).
Buurt op stelten als je er meerdere tegelijk afsteekt. Geweldig gewoon!!!!

Vind het erg jammer dat Evolution word afgerekend door een fout of fouten van een andere partij.
Maar ik laat me absoluut niet uit het veld slaan en kom sterker terug.
Ik weet inmiddels dat ik niet iedereen tevreden kan stellen en dat heb ik dan ook niet meer als drive.
Mijn doel is nu gewoon goed vuurwerk uit het hogere kwaliteits segme t op de markt zetten en dat gaat op een andere manier dan voorheen.
Later in het jaar zal duidelijk worden wat ik hiermee bedoel:p

Ben benieuwd welke partij je hier mee bedoeld?

Ben benieuwd welke partij je hier mee bedoeld?
Maakt dat wat uit?

Het lijkt mij duidelijk dat hij de 2013 versie heeft besteld en dat de 2014 versie daar zover vanaf wijkt dat hij daar niet tevreden over is.

Ergens in het traject van bestelling tot levering is het fout gegaan en hij geeft aan het voortaan anders te gaan doen.

Wat mij betreft genoeg informatie, aan het einde van het jaar zullen we het resultaat gaan zien.

Maakt dat wat uit?

Het lijkt mij duidelijk dat hij de 2013 versie heeft besteld en dat de 2014 versie daar zover vanaf wijkt dat hij daar niet tevreden over is.

Ergens in het traject van bestelling tot levering is het fout gegaan en hij geeft aan het voortaan anders te gaan doen.

Wat mij betreft genoeg informatie, aan het einde van het jaar zullen we het resultaat gaan zien.

Ik zou zeggen - lees de diverse threads eens door van Evolution producten en wie er reageert ;) no offense aan beiden partijen, maar als er iets speelt, misschien niet het forum hiervoor gebruiken ? ;)

De nieuwe productie zou dit jaar weer aan onze eisen moeten voldoen.
Volle tails en mooie felle ti boeketen.
Wel even door de rook en mist kijken want het was in de bergen windstil en ontzettend broeierig.

Screenshot_2015-08-06-12-09-14.jpg

En ook niet onbelangrijk.
We hebben de ve gehalveerd naar 4

Gr
Evolution Fireworks

Back
Bovenaan