bassiefirework
VWC lid
Ik had vol verwachting een karton.. Viel echt zwaar tegen helaas. Tempo niet constant, elke cake had een ander tempo. Domper van de avond, maar Marchel kennende gaat er dit jaar weer een beest van een cake komen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Had 5x Titanium Thunder... en omdat ik die al eind van de zomer al besteld had bij Vuurwerk Huizen kreeg ik gelukkig de 2013 versie van Patrick.
Opbouw van het showtje was 2x TT's en daarna 3x TT's.
Het volk vond ze prachtig en ik zelf ook
Knal was goed hard, harder dan die van de Finale Fate.
In tegenstelling tot sommige mensen zijn mij hier prima bevallen.
Kwamen er thuis achter dat wij de 2013 versie hadden en wat is dit een rammer zeg, heerlijk tempo met super knallen!
Filmpje komt nog!
Vind het erg jammer dat Evolution word afgerekend door een fout of fouten van een andere partij.
Maar ik laat me absoluut niet uit het veld slaan en kom sterker terug.
Ik weet inmiddels dat ik niet iedereen tevreden kan stellen en dat heb ik dan ook niet meer als drive.
Mijn doel is nu gewoon goed vuurwerk uit het hogere kwaliteits segme t op de markt zetten en dat gaat op een andere manier dan voorheen.
Later in het jaar zal duidelijk worden wat ik hiermee bedoel![]()
Maakt dat wat uit?Ben benieuwd welke partij je hier mee bedoeld?
Maakt dat wat uit?
Het lijkt mij duidelijk dat hij de 2013 versie heeft besteld en dat de 2014 versie daar zover vanaf wijkt dat hij daar niet tevreden over is.
Ergens in het traject van bestelling tot levering is het fout gegaan en hij geeft aan het voortaan anders te gaan doen.
Wat mij betreft genoeg informatie, aan het einde van het jaar zullen we het resultaat gaan zien.
Ben benieuwd welke partij je hier mee bedoeld?
Ben benieuwd welke partij je hier mee bedoeld?
De fabriek in China waar de items zijn geproduceerd uiteraard.
Scheelt weer een bezoekje bij de fysio in Januari!
Dat valt toch wel mee?
Moet je er eens een 150 lossen hahahahaha