Titanium Salute Scream [Tropic]

Heeft welliswaar geen ti boeketten maar die rauwe fluit maakt alles goed en de knallen zijn ook wel aardig, niet zo goed als de Geisterblitz maar gewoon goed :wink:

Deze van mij was niks mee, fluit is sowieso dikke prima en de knallen zijn ook aardig. Deze deed het goed bij publiek vanwege de hoogte!!

Prima fluit, maar de knal was bagger. Zowel in een project geschoten als los, na de Tropic Scream. Qua knal geen verschil en bij die laatste krijg je er nog een gratis boeketje bij.

Deze zou perfect zijn geweest als het de salutes en ti boeket zou hebben van de Geisterblitz, je verwacht toch wel een wat hardere knal van een pools merk.

Ik zet alle cakes sowieso altijd klem tussen twee bakstenen en bij deze was dat maar goed ook.
Zelfs tussen de stenen was hij geneigd om om te vallen.

Briljante cake blijft dit. Zelf deze 3 tegelijkertijd geschoten samen met 6x Titanium Salute. Heerlijke chaos creërt dat :handsup:

Vanaf 3:25 de Tropic Scream, gevolgd door de Tropic Scream Salute. Die zachtje plofjes van de Salute wegen wat mij betreft totaal niet op tegen de boeketjes van zijn broertje.

Is de knal van deze goed of niet goed? Lees beetje een verschillende berichten. Ik ben van plan om beide 3st te kopen. Aanrader of niet? Filmpje van bronzo26 lijkt de salute wel echt zwaar bagger.

Is de knal van deze goed of niet goed? Lees beetje een verschillende berichten. Ik ben van plan om beide 3st te kopen. Aanrader of niet? Filmpje van bronzo26 lijkt de salute wel echt zwaar bagger.
Knal is niet zo goed, de fluit is echter wel lekker rauw

Back
Bovenaan