Titanium Salute Scream [Tropic]

Kunnen ze beter Salute Scream van maken. Ik zien niet veel titanium bij de knal. Of ze moeten de tail bedoelen. Ik heb hem ook dit jaar.

Ze waren vd week in de aanbieding in Holten. 17.50 pstuk of karton van 6 voor 90 euro.
Ook in combi met de normale versie. Maar was maar een aanbieding voor een paar uurtjes

Ze waren vd week in de aanbieding in Holten. 17.50 pstuk of karton van 6 voor 90 euro.
Ook in combi met de normale versie. Maar was maar een aanbieding voor een paar uurtjes

Voor dat geld echt een prachtaanbieding. Zou hem zelf voor 25 euro ook overwegen. Toch een stuk goedkoper per schot dan de saluted.

Ik vond m vanavond bij Euregio een beetje tegenvallen. Knallen waren misschien zelfs wel minder dan de sierversie. Heel onregelmatig, want een paar shots waren wel echt hard. Aantal die heel laag knalden (op de video duidelijk te zien), anderen weer heel hoog of ploffend. Maar goed, we gaan het zien, waarschijnlijk in de straat een dik ding!

Ja deze valt zo op de film wel wat tegen ook.
Lijkt of ze ook niet heel hoog gaan?
De normale versie die ik vorig jaar op de demo in Holten zag die gingen echt flink hoog de lucht in

Met de rauwe fluit zit het gelukkig wel goed. Maar goed je verwacht natuurlijk ook dat de salutes in ieder geval harder klappen dan een doorsnee siercake en al helemaal niet laagklappen. Zal dit een vochtprobleem zijn?

Ik vond m vanavond bij Euregio een beetje tegenvallen. Knallen waren misschien zelfs wel minder dan de sierversie. Heel onregelmatig, want een paar shots waren wel echt hard. Aantal die heel laag knalden (op de video duidelijk te zien), anderen weer heel hoog of ploffend. Maar goed, we gaan het zien, waarschijnlijk in de straat een dik ding!

Lekker een jaartje laten staan. :p

Klinkt inderdaad als vocht, dat wisselvallige in knal ( ene ploft en andere weer niet ) en die verschillende stijghoogtes. Ik zou het op vocht inschatten.

Mensen let op met deze!Had er 1 met een productiefout waardoor de bombette pas klapte nadat ze weer op de grond waren beland levensgevaarlijk.

Back
Bovenaan