Tatanka
VWC lid
Boven verwachting goed![]()
Ben ook blij dat ik ze heb besteld.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Boven verwachting goed![]()
Waar heb jij die besteld, dat scheelt best wel tov €24,95Ja ik ook! En vooral voor 17,50 geen geld gisteren
Ze waren vd week in de aanbieding in Holten. 17.50 pstuk of karton van 6 voor 90 euro.
Ook in combi met de normale versie. Maar was maar een aanbieding voor een paar uurtjes
Ik vond m vanavond bij Euregio een beetje tegenvallen. Knallen waren misschien zelfs wel minder dan de sierversie. Heel onregelmatig, want een paar shots waren wel echt hard. Aantal die heel laag knalden (op de video duidelijk te zien), anderen weer heel hoog of ploffend. Maar goed, we gaan het zien, waarschijnlijk in de straat een dik ding!
Ik vond m vanavond bij Euregio een beetje tegenvallen. Knallen waren misschien zelfs wel minder dan de sierversie. Heel onregelmatig, want een paar shots waren wel echt hard. Aantal die heel laag knalden (op de video duidelijk te zien), anderen weer heel hoog of ploffend. Maar goed, we gaan het zien, waarschijnlijk in de straat een dik ding!
Wat als je dat niet kuntLekker een jaartje laten staan.![]()
Wat als je dat niet kunt![]()
Heb geen snelle oplossing voor vocht in cakes helaas.Daarbij wil het niet zeggen dat ze allemaal zo zijn natuurlijk.Ik maak me er in iedergeval geen zorgen om.
Kan vocht zijn idd. Maar op de schietlijst staat ook dat er maar 378 kruit in zit.
De normale scream heeft 500 gram
Het is wel duidelijk dat de Geisterblitz gewoon beter is met de salutes, deze zijn op dezelfde locatie ontstoken.