hardcore0438
VWC lid
ik film zelf met jvc, en waneer is het geluid beter, dus met harde knallers dat je er nog wat bass in hoort,als ik het windfilter aan of uit heb?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
waar wil je je camera voor gebruiken? met 300 euro kan je best een leuk compact cameratje kopen waar je een hoop kan instellen. ook een superzoom/bridge ligt in de mogelijkheden alleen denk dat je dan de (full) hd video kan vergeten.
ook op marktplaats e.d. kan je met 300 prima uit de voeten voor een 2e hands dslr met als je mazzel hebt een leuk setje lenzen.
ff snel in de tweakers pricewatch zitten neuzen voor je:
Canon Powershot SX230 HS
image
full hd filmen, 14x zoom, verschillende programma standen en de optie om ook handmatig je instellingen te bepalen.
prijs: ± €350,-
+ YouTube Video | |
+ YouTube Video | |
Ik wil nog even terugkomen op mijn aankoop van de Canon EOS 550D.
Hier werd me verteld dat deze niet ideaal was om zomaar eventjes mee te filmen, omdat het geluid niet optimaal was. Ook de focus zou niet ideaal zijn en bij het inzoomen zou je de lens horen draaien op het filmpje.
Gisteren was ik echter in Dusseldorf bij Japantag en daar heb ik een tweetal filmpjes geschoten waarin ik dit volgens mij allemaal redelijk kan tegenspreken.
Het geluid is goed genoeg, de focus lijkt mij prima en bij het zoomen op het eerste filmpje merk je daar qua geluid niets van.
Dit wilde ik even melden voor anderen die denken aan het kopen van deze camera! Hij bevalt nog op en top zowel op foto als filmvlak.
movie
movie
+ YouTube Video | |
+ YouTube Video | |
+ YouTube Video | |
Zeker geen slechte kwaliteit ! Maar wat je wel ziet, als er teveel licht is dus meerdere shells tegelijk dat de camera wat problemen heeft.
Ik weet niet als dat met de lens of chip te maken heeft ? iemand hier een antwoord op?
Zou dat niks te maken hebben met de verwerkingssnelheid naar je sd kaart?
teminste als het beeld zo vol is,moet er aardig wat informatie verwerkt worden lijkt me.
Canon HF200 , prijs ligt rond de 500
movie
movie
wil je die van mij kopen met groothoek lensen?
stuur gerust een bod![]()
Ik ben aan het kijken voor een sony HVR-V1E