Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zelf ben ik al jaren fan van panasonic als t gaat om videocamera's.Vuurwerk voor aankomend jaarwisseling.....
Maar even serieus, mocht iemand mij meer informatie kunnen geven dan hoor ik dat heel graag!
Mag uiteraard ook via privé bericht.
Zelf ben ik al jaren fan van panasonic als t gaat om videocamera's.
Sinds een paar maanden heb ik de hc-vx1 omdat de oude kuren begon te vertonen door slijtage.
Reparatie zou net zoveel gaan kosten,minstens,als t aanschaffen van een nieuwe.
Dus maar gekozen voor een nieuwe
Voordeel is wel zowel de accu's als sd kaarten zijn ook door de nieuwe te gebruiken,scheelt weer
Waarom mensen een FOTO camera willen gebruiken om te filmen,dat heb ik nooit begrepen,het heet immers niet voor niks een FOTO camera.
Maar dat zal wel een afwijking bij mij zijn denk ik ?
Filmpjes kan je zien op m'n youtube kanaal,moet erbij zeggen ik ben de nieuwste VIDEOcamera nog aan het uitvogelen,er zijn toch weer wat dingen aan/in veranderd/verbeterd.
Ik ga dit jaar denk ik beginnen met het opnemen van mijn vuurwerk. Deed dit eigenlijk nooit omdat ik wilde genieten in het moment zelf. Alleen merk dat ik het dan al snel weer vergeet wat ik eigenlijk allemaal had en nog een x zou willen halen.
Heb toevallig afgelopen jaar voor een vakantie een Sony A6100 aangeschaft. Iemand hier die daar al ervaring mee heeft en nog tips heeft?
Thanks voor je tips!Een goede uitbreiding van je Sony A6100, is de "SmallRig NP-FW50" accu- en laderset.
Een set van 2 accu's van dit merk en een USB lader met schermpje. In verscheidene (web)winkels te koop voor niet meer dan €40,- euro. Als je goed zoekt lukt het voor €36,- af en toe ook wel.
Een andere goede uitbreiding is een third-party cameragrip waar twee accu's in kunnen, waardoor je minder snel van accu hoeft te wisselen. Kosten; niet meer dan €70,- bij sommige (web)winkels. Merk en model is "Meike MK-A6300 (PRO)". De PRO- variant heeft ook een afstandsbediening.
Verder kun je van "7Artisans" af en toe mooie lichtsterke en/of groothoek lenzen kopen voor aantrekkelijke prijzen.
Ik haal dit even naar boven,omdat ik met een potentieel probleem te maken heb,en met die calculators kom ik er niet uit.Hi Flutsjah,
Ik heb nog even wat voor je uitgezocht i.v.m. je vragen en hier mijn onderstaande antwoorden.
Afstand tot locatie en opname oppervlakte berekenen
Om de opname oppervlakte te berekenen kun je gebruik maken van handige camera Field Of View (FOV) calulatie tools. Ik maak daar zelf ook gebruik van om te bepalen welke afstanden ideaal zijn om een object goed in het frame te kunnen passen.
1 hele goede calculator tool hiervoor is de kowa lens calulator
Ben zelf erg fan geworden van de camera's van DJI. Hier is echter ook absoluut niks mis mee volgens mij.Goede keuze? Let me know
Doel:
-Vuurwerk
-Vis Sessies
-Vakanties
Bekijk bijlage 1804097
GoPro HERO 13 Black Creator Edition
Daar zit ik ook nog naar te kijken.Ben zelf erg fan geworden van de camera's van DJI. Hier is echter ook absoluut niks mis mee volgens mij.
Hier hangt het ook vanaf van wat je er mee wil en wat je ervan verwacht.denk niet dat dat iets is voor mij aan de waterkant.
Iemand nog tips of adviezen? Wil nog voor de Kerst een complete kit aanschaffen
Wat ik er mee wil gaan doen had ik al aangegeven in bovenstaande posts.Hier hangt het ook vanaf van wat je er mee wil en wat je ervan verwacht.
Als ik lees aan de waterkant,dan vraag ik me als 1ste af,wat wil je met uberhaupt een vorm van videocamera bij de waterkant gaan doen ??
Moet t verder 4k filmen,of ??
Waterdicht zijn ??
ik heb geen action 5 dus ik heb geen vergelijkingen materiaal.Vraagje,
DJI Osmo Action 5 Pro Adventure Combo of DJI Osmo Pocket 3?
Als iemand mij kan vertellen welke beter is, het is puur om het vuurwerk te filmen.
Alvast bedankt
Vraagje,
Als iemand mij kan vertellen welke beter is, het is puur om het vuurwerk te filmen.
Alvast bedankt
Dit leest alsof je er veel meer verstand van hebt. Zou ik jou een berichtje kunnen sturen voor wat hulp? Wil namelijk geen miskoop doen.Pocket 3. Maar... dat is puur omdat de sensor van de pocket 3 een slagje groter is, dus iets meer licht binnenkrijgt en dus wat betere beelden schiet in het donker. Wil je echt goed vuurwerk filmen, kies dan een camera met een grotere sensor en de mogelijkheid tot een lage diafragma onder de F5.6 bij voorkeur.
Persoonlijk is mijn keuze gevallen op de Action 5 Pro.Vraagje,
Dit leest alsof je er veel meer verstand van hebt. Zou ik jou een berichtje kunnen sturen voor wat hulp? Wil namelijk geen miskoop doen.