Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Je kan op een site kijken zoals http://www.digicamshop.nl en dan gewoon je prijs invoeren, en dan kijken welke camera's je ziet en dan vergelijken. Maar dan moet je wel rekening houden met een anatal dingen , ik zie dat je gaat vissen, moet hij dan ook waterdicht zijn? moet je ook kunnen filmen? etc etc. Dus, gewoon een beetje rondzoeken!
Ik heb al een goede filmcamera is puur voor wat foto's van de hopelijk te vangen vissen schieten en van de omgeving.
Ik denk dat ik deze morgen ga bestellen
http://www.digicamshop.nl/product/173244/category-183145-keuzehulp/nikon-coolpix-s3300-black.html
Gisteren eindelijk een nieuwe camera aangeschaft de Canon EOS 650D
Ook meteen een Rode videomic PRO er bij genomen en had hier nog een 18-55mm lens liggen.
Helaas was ik gisteren zo ziek dat ik niet eens de tijd had gehad om er mee te spelen voor we naar Geel gingen waardoor ik zeg niet de juiste instelling had en ongeveer niet eens wist hoe die aan moest...Het begon al tijdens de show dat ik dacht van waarom blijft het beeld nou toch zo zwart? ow wacht lens dop er afhalen scheeld al wat... en vanmorgen kwam ik er achter dat ik geen geluid had omdat er geen batterij in de mic zat... en de beelden waren ook niet scherp al zag het er op het schermpje wel scherp uit dus misschien doe ik nog een tablet aanschaffen om het allemaal wat beter te kunnen instellen en ik zal nog wel wat showtjes moeten bezoeken voor ik de juiste instellingen heb gevonden.
Ik hoop nog wel even een showje te kunnen pakken voor ik naar Fete du lac de Annecy ga om de juiste instellingen te vinden maar dat moet goed komen.
Hier een foto van de setje
image
Er waren meer freaks die een EOS camera hadden en hier mee filmen ik ben benieuwd hoe jullie beeld materiaal van geel er uit ziet en welke instellingen jullie gebruikten. En zijn de bruine effecten zoals brocades bij jullie wel goed te zien of is dit ook zo slecht zichtbaar?
Naar mijn weten filmt hij met een HF200 met een rode stereo video mic. De camera ligt in je budget (2e hands +/- 250 euries), die rode stereo video mic ligt rond de 150-170 euro, maar geluid kan altijd later komen he![]()
+ YouTube Video | |