Golddigger
VWC lid
Voor filmen van vuurwerk is de Canon 50mm een goede lens, voor een hele goede prijs. Hij is zo goed voor filmen door het vaste brandpunt. Geeft wel gelijk het nadeel weer en dat is dat je niet kan zoomen.
Via marktplaats kan je ook veel goede lenzen vinden, vaak nog gewoon met garantie.
Wanneer komt de 650d uit?
Via marktplaats kan je ook veel goede lenzen vinden, vaak nog gewoon met garantie.
Wanneer komt de 650d uit?

simpel gezegd wat zijn je eisen en waar wil je de camera vooral voor gebruiken? Wil je een simpele compact camera die zodra je op het knopje drukt een foto maakt, of wil je 1 of meerdere stapjes verder en zelf ook dingen kunnen instellen, een beter zoom bereik en noem maar op.
Het begon al tijdens de show dat ik dacht van waarom blijft het beeld nou toch zo zwart? ow wacht lens dop er afhalen scheeld al wat... en vanmorgen kwam ik er achter dat ik geen geluid had omdat er geen batterij in de mic zat... en de beelden waren ook niet scherp al zag het er op het schermpje wel scherp uit dus misschien doe ik nog een tablet aanschaffen om het allemaal wat beter te kunnen instellen en ik zal nog wel wat showtjes moeten bezoeken voor ik de juiste instellingen heb gevonden.