Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
M'n Canon HV20 geeft vele dropouts. Is nu 5 jaar. Reinigingstape helpt niet meer. Nu moet ik de keuze maken voor reparatie laten sturen (kan tot zo'n 200 euro gaan kosten schat ik als echt de koppen gaar zijn, of misschien het loopwerk) Of een nieuwe camera kopen.
![]()
+ YouTube Video | |
Ik heb een Canon 600D Spiegelreflex gekocht met een,
EF-S 18-55mm IS II en een Canon EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS II lens.
Ik kan full hd filmen met deze camera en foto's maken van vuurwerk.
wat voorn instellingen adviseren jullie ?
Ik zit ook al een tijd te koekeloeren naar een nieuwe cam. Zat eerst bij de videocamera's te kijken, maar een DSLR lijkt me ook best een goede optie. Heb vaak het idee dat ze wel wat overbelicht raken tijdens het filmen van vuurwerk, maar dat licht waarschijnlijk aan de instellingen.
Even kijken of het wel een Canon wordt, Sony of Nikon lijken me ook wel wat leuke camera's te hebben.
Wat is het fijnste programma om films mee te werken? Ik heb men wel eens gehoord over sony vegas pro?
Voor mijn Canon EOS 550D ben ik op zoek naar een externe microfoon die ik nog graag wil aanschaffen voordat ik in maart naar Valencia ga voor Fallas.
Veel positieve dingen hoor ik over de Rode Stereo Video Mic.. maar wat kost zoiets? Waar vind ik zoiets? En zijn er nog andere goede opties?
Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt!
die kost 168,95
http://www.cameranu.nl/nl/audio-hifi/microfoon/rode/rode-stereo-video-microfoon/h274_4873_30193/
let wel dat niet elke microfoon op elke camera kan
wil je heel veel filmen? Canon of Sony... die hebben de techniek in huis (kijk maar bij de camcorders) en dat merk je aan de film kwaliteit, zeker tegen over een nikon camera's.
Dank!
Al vind ik 'm aardig prijzig.. maar ik heb geen idee wat een goede richtprijs is voor een goede microfoon.
Zelf vond ik deze:
http://www.fotokonijnenberg.nl/product/1531358/rode-video-microfoon.html
Persoonlijk vind ik dit er wel goed uitzien.. echter, ik zie dat dit weer een extra batterij vereist..is dit met alle microfoons zo?
Dank!
Al vind ik 'm aardig prijzig.. maar ik heb geen idee wat een goede richtprijs is voor een goede microfoon.
Zelf vond ik deze:
http://www.fotokonijnenberg.nl/product/1531358/rode-video-microfoon.html
Persoonlijk vind ik dit er wel goed uitzien.. echter, ik zie dat dit weer een extra batterij vereist..is dit met alle microfoons zo?