Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Iemand die mij een handzaam statief kan aanraden? Kheb er nu 1 die is zeker 60 cm ingeklapt maar het is zo'n gedoe om mee te slepen....
Je hebt ook rugzakken waar je je statief aan kunt hangen, hier ben ik ook naar aan het kijken, maar ik ben bang dat je nogal overgewicht hebt aan één kant. (mijn statief weegt 3,5 kg).
Welk statief heb je nu?![]()
Je hebt ook rugzakken waar je je statief aan kunt hangen, hier ben ik ook naar aan het kijken, maar ik ben bang dat je nogal overgewicht hebt aan één kant. (mijn statief weegt 3,5 kg).
Mijn statief heb ik bewust uitgekozen omdat ie maar 15 euro was en omdat ie lichtgewicht en vrij klein is. Ik sjouw hem overal mee naartoe; op de fiets, in de trein, door de regen...ik wil dan echt geen 4 kg zware Manfrotto meezeulen! Nu kan ik hem nog eens kapot laten donderen zonder dat het pijn doet in de portemonnee.
Daarnaast heeft mijn statief ook een tas met een draaghengsel. Ik hang dat hengsel meestal door mn Eastpack heen. Het statief is licht genoeg om mn rugzak niet schuin te trekken, dus zit eigenlijk nog prima comfortabel ook.
Heb zonet ook de sony hdr CX115e besteld![]()
Heb zonet ook de sony hdr CX115e besteld
Toppie gozerdie heb ik ook en Torr (arjan) ook
![]()
Hehe echte vuurwerkfreak camera![]()