All Paradise

Ik heb dit jaar zowel de All Paradise als de Dessert Eagle voor het eerst. Ik ben naar aanleiding van de filmpjes erg enthousiast over dit willow effect.
Dat ze op elkaar lijken vind ik dan ook helemaal niet erg. Ik begin gewoon met de All Paradise en eindig met de Dessert Eagle.

Dat is een hele goede keuze Escher. De Willow effecten zoals ze hier worden uitgevoerd bij de All Paradise en bij de Dessert Eagle is geweldig. Daarom dat deze ook in mijn collectie komen, want dat gaat zeker spectaculair worden! Dat kan niet anders. Ik kijk er nu al naar uit om ze af te steken maar over een week hebben we ze pas in huis.

Niet helemaal mee eens maar wat is dit een gigantisch heerlijke batterij! Ik had dit jaar 6 stuks kunnen bemachtigen, en daar heb ik geen spijt van gekregen. De effecten waren zoo groot en machtig mooi. De finale was geweldig!

Omdat deze iets lager knalde dan de Dessert Eagle (daar had ik er weer 3 van) toonde het zijn grootsheid.

Een aanrader die er volgend jaar zeker weer bijkomt!

Een van mijn favoriete cakes van hardix, hij blijft gewoon mooi. De finale past ook precies bij de cake. Ik vind deze persoonlijk beter als de desert eagle, de effecten knallen lager en de prijs-kwaliteit verhouding is beter.

dit blijft toch echt een topper hoor. vooral de finale, is gewoon schitterend deze cake komt toch elk jaar op weer mijn lijst te staan.

Geen All Paradise meer voor mij. Ik had er eentje bij die 100 jaar oud was, helemaal verbleekt. Deze had ook erg kleine effectjes.
De tweede deed het wel goed, maar ze voldoen gewoon niet meer aan de verwachtingen:cry: Ik denk dat je voor ongeveer hetzelfde bedrag een heel mooi blokkie van Bon kan kopen:wink:

Ik ben het met Meerval eens, de All Paradise lijkt veranderd te zijn.
De boeketjes zijn ineens veel kleiner geworden, minder mooi ook als voorheen.

Ik had er nog een van vorig jaar over. Had toen nog wel de goede versie mochten er andere in omloop zijn. En wederom dit jaar weer een topper. Grote effecten, mooie effecten en weer een super finale.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ook de All paradise is een cake die zal gaan verdwijnen en uitlopen.
Reden: prijs/kwaliteit verhouding. Een weliswaar prachtige cake maar de Chinezen kunnen hem niet goedkoper maken.

Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden Fred.
Ik vond het zelf ook altijd erg mooi, maar hij verkocht gewoon minder goed. En hij werd gewoon te duur na een aantal jaren. En als we een nieuwe cake zien die, goedkoper is, mooier is en ongeveer het zelfde formaat dan word hij vervangen...

Ik had hier een vol karton van, en had er 1 cake bij van de 12 die na de 3e launch uitelkaar spatte en daarna ophield. 1 misser dus maar verder waren de cakes toppie.

Back
Bovenaan